Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 16: Not you again

When a muggle meets a Weasley.

25 feb 2010 - 20:04

388

2

277



Hoofdstuk 16: Not you again

Mag ik je broodje? vroeg Ron aan mij met een engelgezicht.
Nee, Veer, niet geven. Hij gaat nog op Dirk lijken! Zei Harry. Ja, straks kan je hem uit de grote zaal rollen. Zei Ginny instemmend. We zaten met zn allen in de grote zaal.
Iedereen leek nerveus voor de nieuwe leerling. Het gebeurde niet vaak dat een volbloed tovenaar pas op 16 jarige leeftijd op school werd geplaatst.
Draco leek zich er op te verheugen, tja het is ook een meisje voor zijn soort.
Zeg krijg ik hem nou nog? Vroeg Ron dwingerig. Ik schoof dromerig mijn broodje op zijn bord en droomde verder.
Ruw werd ik uit mijn droomwereld gerukt, door een klappend geluid.
Alle hoofden schoten naar de deur.
Ik wist niet dat mijn mond zo ver open kon gaan.
Hoe kan ZIJ hier nou weer zijn? Ze zag er anders uit. Haar gestijld, kort rokje aan.
Hoe kwam zij langs Anderling? Je wordt afgeschoten als je niet je schooluniform aanhad. Toen had ze mij in de gaten.
Even leek ze van dr stuk gebracht maar paradeerde toen naar mij toen.
Zo ga je nu die modderbloedjes vervelen, Vera? Zei ze met een gemene stem.
Gina? Wat doe jij hier? Hoe? Maar, je bent toch geen heks? Vroeg ik ontzet. Waarom zou ik dat aan jou vertellen, trut die je bent! Ze gaf me een bitchclap en liep naar Perkamentus. Hij vertelde wat, maar verstond hem niet.
Gina? Dacht ik van haar af te zijn, komt ze hier terug.
Toen we klein waren zwoeren we elkaar dat we nooit één geheim hadden tegenover elkaar. Nou haar hele leven bleek dus een leugen.
Ik hoorde de Zwadderich tafel luid klappen.
Ik draaide me om en zag Gina richting Draco lopen. Natuurlijk, als die niet wat met elkaar krijgen weet ik het ook niet meer.
Vera! siste Ginny. Snel keek ik naar Sneep.
Ik zat bij verweer tegen de zwarte kunsten maar lette totaal niet op.
Tja, dat wordt dan 10 punten aftrek voor Griffoendor. En boe- geroep ontstond er uit de monden van de Griffoendors.
Niet mij beschuldigen, maar haar. En hij wees met zijn smalle vingers naar mij.
Het moed zakte me in de schoenen.
Kom, zullen we vanavond een feestje bouwen? Zei Ginny met een grijns.
Ik knikte en vrolijkte gelijk een stuk op.


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 26 feb 2014 - 20:30:
Wat doet die stomme trut van een Gina nou weer daar?!?


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 21:24:
Feesrtjeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!