Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A freak of nature [afgewerkt] » 3.

A freak of nature [afgewerkt]

25 feb 2010 - 20:58

1205

7

524



3.

Verveeld keek ik tv. Mam wilde dat we s avonds samen tv keken. Het is goed voor de huiselijke sfeer of zoiets. Yeah right. Ik ga slapen, zuchtte ik en vluchtte naar boven. Tom lag op zijn bed muziek te luisteren. Er hing geen sigaretten geur, gelukkig. Ik trok mijn kleren uit tot mijn boxer en kroop in bed. Hey sukkel, ga je slapen? vroeg Tom. Ik reageerde er niet op en deed mijn nachtlampje uit. Dit moest hij maar als een ja aanemen. Ik zette het volume van mijn iPod hoger. Ik hoorde Tom vaag nog onzin uitkramen maar ik viel toch inslaap.

Half slapend drukte ik mijn wekker uit en kroop uit bed. Tom lag nog diep in dromenland. Tja, niet mijn probleem, mocht hij te laat komen. Lisa had de badkamer in beslag genomen waardoor ik moest wachten. Ik ging ondertussen mijn boterhammen voor de middag maken. Ontbijten doe ik niet dus ik was snel klaar. Wonder boven wonder was Lisa ook snel klaar dus kon ik nog douchen. Ik zette mijn haar mooi en deed mijn make-up. Ik had nog tien minuten. In die tien minuten hield ik me bezig met Elly. Ik voerde haar boterhammen met chocoladepasta. Ze kirde van plezier. Sorry, maar ik moet nu naar school, zei ik en gaf Elly een kusje op haar voorhoofd. Tom kwam nu naar beneden. Het boeide me niet veel, dus ging ik weg. De bus kwam net aan toen ik en Lisa bij het bushokje aankwamen. Tom was te laat. Ik moest er wel om lachen. Lisa ging bij haar vrienden zitten en ik ging vooraan zitten. Op school volgde weer hetzelfde scenario als altijd. Lachen. Haten. Alleen zijn. In mijn eentje eten. Alleen zijn. Uit worden gelachen. Fake glimlach op zetten en alleen in de bus zitten, terug naar huis.
Ik was zo blij toen ik weer thuis was. Ik was meestal als eerste thuis. Tom moest nablijven voor de rest van zijn leven, Lisa bleef altijd hangen met haar vrienden en Luka en Lucas gaan naar hun oma na school. Enkel Nelly en Elly zijn thuis want ze gaan nog niet naar school. Mam was in de keuken. Ze was al bezig aan het eten. Ik ben terug, gilde ik. Oké, riep mam terug. Ik ging naar mijn kamer en gooide mijn tas op de grond en liet mijn jas en schoenen volgen. Elly was me achterna gekomen en stond in mijn kamer. Bill spelen, zei ze. Ik nam haar op. Wat zullen we dan doen? vroeg ik. Elly wees naar mijn iPod. Ze vond het een magisch ding. Welk liedje? vroeg ik. Bowie, lachte ze. Ik lachte en stak een oortje in haar oor. Ik zocht naar een liedje van David Bowie, en zette dat op. Elly luisterde gefascineerd. Toen het liedje gedaan was vroeg ze om Green Day. Ondertussen zat Elly met mijn iPod rammelen dus ik maakte wat huiswerk. Ik haat Frans, zei ik. Elly haar hoofdje ging even schuin maar toen ging ze weer verder met mijn iPod op en neer schudden. Duits is veel makkelijker. Het is dan ook niet voor niets mijn moedertaal. Elly honger, zei Elly. Zo meteen gaan we eten, stelde ik haar gerust. Bill snoepje? vroeg Elly. Nee, dat heb ik niet, zei ik. Elly kroop van mijn bed en ging naar Tom zijn nachtkast, ze trok die open en trof een hele lading snoep aan. Elly snoepje? vroeg ze. Pak maar, glimlachte ik. Ze nam er natuurlijk het grootste uit en kwam weer bij me zitten. Wat doen? vroeg ze. Duits, zei ik. Elly keek even schuin maar toen lachte ze gewoon. Ze begreep er natuurlijk niets van. We schrokken beide toen Tom binnen kwam. Zozo de kleuters zitten hier, lachte hij. Elly gaf Tom een afkeurende blik. Stomme, bracht ze uit. De waarheid komt altijd uit een kindermond. Tss, kleine, kaatste Tom terug. Hij gooide zijn spullen op de grond en plofte op bed en stak een sigaret op. Ekes dat stinkt, zei Elly en weg was ze. Ze trippelde met kleine stapjes de gang op. Ik lachte even en gooide toen mijn boeken aan de kant. Ik ging straks nog wel verder. Komen eten, werd er vanonder aan de trap geroepen. Ik ging naar onder, Tom bleef liggen. Wat hij wil. Ik schoof aan tafel en schepte eten op. Mam reageerde er niet op dat Tom er niet was. Het was echt rustig vandaag. Lucas en Luka waren voor de eerste keer echt rustig, ze maakte geen één keer ruzie aan tafel. Na het eten ging ik nog wat verder leren voor school. Ik hoorde tot op mijn kamer Lucas en Luka tegenpruttelen voor hun huiswerk. Ik had te vroeg gejuicht. Helaas. Tom zat te roken. Ik vond het best vreemd dat ik nog niet boven de wc hing. Maar goed, ik had liever dat ik er tegen kon. Ook een? vroeg Tom. Hij blies een rookwolk uit. Nee, liever niet, zei ik zonder op te kijken. Mietje, zei hij. Ik wil het gewoon niet Tom, reageerde ik. Mietje! zei hij. Tom, zei ik. Bill, zei Tom op een stomme toon. Tom laat me met rust, snauwde ik. Tom kwam recht en hij kwam naar me toe en drukte me helemaal tegen de muur. Houd toch je kop, siste hij. Tom je bent stoned laat me toch, bromde ik. Tom ging van me af en ging weer op zijn bed liggen. Ik legde nu mijn boeken aan de kant en ging nog even naar buiten. Het was nog net niet donker. Ik ging op de schommel zitten en liet mezelf op en neer gaan. Ik sloot mijn ogen en stelde me vroeger voor, mijn verjaardag met al mijn vrienden. Ik merkte toen ik mijn ogen opende dat ik huilde. Snel veegde ik de tranen weg en dacht aan wat anders. Ik ben niet eenzaam, ik ben gelukkig, zei ik bij mezelf. Komm und rette mich, ich verbrenne Innerlich. Dat ging door mijn gedachten. Ik vond het wel leuk klinken toen ik het zong, dus probeerde ik er een liedje van te maken. Na een tijd had ik toch een tekst. Ik ging naar binnen en begon alles op papier neer te schrijven. Vaak veranderde ik wat en uiteindelijk had ik toch een leuke tekst.

Zum ersten mal alleine
In unserem Versteck
Ich seh noch unsre Namen an der Wand
Und wisch sie wieder weg
Ich würd dir alles anvertrauen
warum bist du abgehauen
Komm zurück
Nimm mich mit

Komm und Rette mich
Ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich
Ich schaffs nicht ohne dich
Komm und rette mich
Rette mich
Rette mich

Unsre Träume warn gelogen
Und keine Träne echt
Sag das dass nicht wahr ist
Sag mir jetzt
Vielleicht höst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Höst du mich
Höst du mich nicht



Wat schrijf je kleintje? vroeg Tom die over me kwam hangen terwijl ik aan het schrijven was. Ik ben nog altijd groter dan jou, bromde ik, en ik schrijf niets. Ik draaide snel het blad om. Tom maakte een teleurstellende zucht en ging weer weg. Ik draaide het blad weer om en schreef verder. Ik las alles na en ik vond het er wel leuk uitzien. Ik stopte het blad in mijn nachtkastje en ging naar beneden, samen met de rest van mijn familie leuk tv kijken.


Elly:
http://www.peuterspeelzalenboz.nl/uploads/images/105234_peuter_appels.jpg


Reacties:

1 2

VampireHeidi
VampireHeidi zei op 26 april 2010 - 20:27:
Aahw Elly is schattig


MariTom
MariTom zei op 26 feb 2010 - 19:54:
Tom, kap met dat roken. Zo te zien tast het je hersens aan Ãâ.o

Ik wil Bill's vriend wel zijn 8D


Xpam05
Xpam05 zei op 26 feb 2010 - 16:30:
Leeeuk verhaaal!
SOrry voor mijn late reactie,
maari k heb het echt heel druk gehad ;$
haha, maar
Snel verdeerr!?
xxx


adelain
adelain zei op 26 feb 2010 - 9:44:
grmbl... Tom, kom met die domme harses eens uit die rookwolk van je!
verschrikkelijk, zulke mensen.
mr ook die moeten er zijn,.... helaas....

snel liefteren


Nica
Nica zei op 25 feb 2010 - 21:30:
Elly is zooo lieeeff <33
Als rette mich echt zo ter wereld is gekomen, dan...Ga ik Tomsel slaan,
wil ik nu ook doen, maar goed.

Verder, bitte