Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » NINTENDO CORE BITCHES

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

11 dec 2008 - 21:04

336

1

189



NINTENDO CORE BITCHES

GeorgPov

ik keek naar tv en zag daar hoe er weer een filmpje was van Panik hun nieuwe concert tour.
ik zag hoe Franky daar hand in hand stond met Smien, en ze met één van haar mooiste glimlachen naar het publiek wuifde dat dol op haar was.
sinds zij en Joyce een dansprogramma gewonnen hadden, hadden ze een goede naam in duitsland.
ik zag hoe Tom zijn ogen op Joyce gericht waren, ik kon hem wel elke dag zeggen hoe perfect ze samen zouden zijn, maar nooit geloofde hij me.
ik wist dat hij op zijn been haar naam had gekerfd, net als ik had gedaan met Smien.
mijn ogen gleden terug naar de tv en ik zag hoe Franky haar een kus gaf, die jongens hadden geluk met Joyce en Smien, ookal hadden ze dat niet door.
ik zag op de klok dat het al twaalf uur was en had geen zin om nog wakker te blijven.
slenterend liep ik naar mijn kamertje in de tourbus en keek meteen op alle posters van Smien waarbij ik Franky had afgeknipt.
traag schoof ik mijn trui omhoog en keek op drie diepe krassen.
op mijn been stond SL wat voor niets anders stond als Smien Listing
ik wist dat bij Tom er het net hetzelfde aan toeging.
soms had ik hem erop betrapt dat hij huilde voor haar, iets wat hij nog nooit had gedaan.
starend naar mijn posters bleef ik dromen. in de hoop
dat ik snel zou kunnen slapen.
"GEOOOOOOOOOORG! OMG! GEOOOOOOOORG!"
geschrokken ging ik recht zitten en keek Tom aan die helemaal lopend, zwetend en hyper op me afkwam.
"WE GAAN ZE ONTMOETEN! WWE GAAN ZE ONTMOETN!!!!!"
vragend keek ik hem aan terwijl het bloed in mijn lichaam raasde als nooit voorheen.
"FANPARTY! TOKIO HOTEL! FRANKY EN TIMO KOMEN, MET HUN DATES!!"
zei hij terwijl hij op en neer sprong net als Bill die net tehoren kreeg dat hij op tour mocht.
verbaasd keek ik hem aan maar al snel drong het tot me door.
de meisjes waarvoor we zouden sterven...
de meisjes die we zo graag zagen,,, de meisjes die we EINDELIJK gingen ontmoeten.


Reacties:


SuicideScars
SuicideScars zei op 11 dec 2008 - 21:08:
Ge moet verder doen ö
ich liebe dees verhaal ;O
iloveyoubaby.<<3