Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Camp Rock, ... » 1

Camp Rock, ...

26 feb 2010 - 12:19

587

1

236



1

okee volgend hoofdstuk please geef reactie! en als het slecht is zeg het dan please vriendelijk =(

''Mitchie'' zegt Shane,''je bent het liefste en mooiste meisje dat ik ook bent tegengekomen, ik wil voor altijd bij jou blijven'' Shane pakt iets uit zijn broekzak. ''Mitchie,'' begint hij, ''wil jij van mij deze ketting aannemen uit teken van mijn liefde?'' Shane opent het doosje, er komt een ketting uit waar haar naam en zijn naam in een hartje gegraveerd zijn.
Mitchie zucht,''ja, dat wil ik.'' En Shane doet de ketting bij haar om.


''Mitchie! Mitchie!''
''Wat is er?'' Mitchie opent haar ogen en ziet Caitlyn boven haar hangen.
''Caitlyn wat is er?''
''je deed zo eng in je slaap en je keek zo vreemd,'' zegt Caitlyn bezorgd.
''er is niks hoor, het was juist een hele leuke droom'' Mitchie kijkt op de klok, ''ach we moeten er toch uit.wat hebben we eigenlijk zo?''
''zang.''
''van Brown?''
''nee van wie weet ik niet, Brown geeft alleen nog maar invallesen en bijles.''
''nouja we zien ook wel''

als ze bij het lokaal zijn is de leraar er nog niet. ze gaan op hun plaatsen zitten. eindelijk na 10 minuten horen ze een bekende stem zeggen:''sorry dat ik zo laat ben, ik had me verslapen''
Een aantal meiden beginnen te gillen, om daarna rood te worden van schaamte. ''Hoezo geef jij ons les?'' vraagt Tess poeslief. ''Ik val in voor oom Brown, hij mag niet zoveel doen met zijn been.'' Is Shane's simpele antwoord.
''ok, wie wil er eerst?'' Tess steekt haar hand meteen omhoog.
''ok Tess, kom maar naar voren. ''ik heb zelf laatst een songtekst geschreven. Het heet: Don't forget'' en Tess begint te zingen:

Did you forget?
That I was even alive,
Did you forget?
Everything we’ve ever had,
Did you forget?
Did you forget?
About me?

Did you regret?
Ever standing by my side,
Did you forget?
We were feeling inside,
Now I’m left,
To forget,
About us,

But somewhere we went wrong,
We were once so strong,
Our love is like a song,
You can’t forget it,

So now I guess,
This is where we have to stand,
Did you regret?
Ever holding my hand,
Never again,
Please, don’t forget,
Don’t forget,

We had it all,
We were just about to fall,
Ever more in love,
Then we were before,
I won’t forget,
I won’t forget,
About us,

But somewhere we went wrong,
We were once so strong,
Our love is like a song,
You can’t forget it,

Somewhere we went wrong,
We were once so strong,
Our love is like a song,
You can’t forget it,
At all,

And at last,
All the pictures have been burned,
And all the past,
Is just a lesson that we’ve learned,
I won’t forget,
Please, don’t forget,
About us,

Somewhere we went wrong,
Our love is like a song,
But you won’t sing along,
You forgotten,
About,
Us,


Don’t forget,

''Heb je dat nummer zelf geschreven Tess?'' vraagt Shane rustig.
-''Ja, dat is mijn eigen nummer.''
'''Dat is niet waar!'' roept Mitchie dan. ''Dat is mijn nummer!''
''O ja? bewijs het!'' Zegt Tess uitdagend.
''Mij best'' en Mitchie haalt haar songbook uit haar tas, en zoekt de goede bladzijde op. ''Hij is weg!'' zegt ze dan geschrokken.''hij is er uitgescheurd!''
Tess? vraagt Shane nog steeds rustig.''Mag ik dat blad zien dat je in je hand hebt?''
Tess geeft het blad aan Shane, die kijkt op het blad. ''Dat is Mitchie haar handschrift!'' zegt hij nu toch een beetje boos. ''Ach ja, ik dacht dat ik hem beter kon zingen dan dat zij deed.'' Zegt Tess achteloos. ''Dat weet je niet. Mitchie zing jij hem eens.'' He? Mitchie keek Shane verschrikt aan. Dat meent hij toch niet?!
''Toe maar, je kunt het best.'' Zegt hij zo zacht dat alleen Mitchie het hoort.
''ok.'' Zucht ze. Mitchie begint te zingen. Als ze klaar is is het helemaal stil.
Was het zo slecht? vraagt ze zich angstig af.
Maar dan breekt er een oorverdovend applaus los.
zzzzzzzmmmm.... de zoemer gaat, de les is afgelopen.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 4 april 2010 - 15:48:
Nice