Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bite [Vamps] » Jazz Club [21]

Bite [Vamps]

25 feb 2010 - 22:26

970

7

486



Jazz Club [21]

Pianomuziek vult de kamer, gemengd met de onvoorstelbaar mooie klanken van de saxofoon. Een bas golft eromheen, en mijn humeur kan nu helemaal niet meer stuk.
Ik heb net mijn favoriete saxofoniste zien spelen, dit feest is helemaal speciaal voor mij geregeld, en Tom zit naast me om in mijn vreugde te delen. En alsof dat nog niet genoeg is, heeft hij net zijn arm om mijn heupen gelegd.
Mijn hoofd gaat zachtjes op en neer op het ritme, Tom knijpt zachtjes in mijn vel.
‘Ja?’ vraag ik en draai me een beetje naar hem toe. Zijn ogen glijden over mijn gezicht om mijn humeur te peilen, maar dat zou niet eens nodig moeten zijn want volgens mij stuiter ik een beetje op en neer op mijn stoel.
‘Ik heb iets voor je.’ zegt hij zacht en trekt zijn arm terug. Ik doe mijn best niet beteuterd te kijken, ik heb hem veel liever dicht bij me. Maar dat ‘ik heb iets voor je’ trekt toch mijn aandacht. Nieuwsgierig schuif ik een beetje dichter naar hem toe.
Op dat moment slentert Bill het podium op, met voor hem een ijzeren eetkarretje. Bovenop staat een zilveren deksel, met een handvat versierd met slingers.
‘Wat is dat?’ vraag ik en rek me een beetje uit om beter te kunnen kijken.
‘Ga maar.’ fluistert hij in mijn oor en drukt zacht zijn lippen in mijn hals. Ik bijt op mijn lip om niet te gillen of nerveus met mijn handen te wapperen, maar het is al lang geleden dat ik me zó gevoeld heb.
Bill glimlacht vriendelijk, zijn perfect gemanicuurde nagels wijzen in mijn richting, hij reikt me een hand aan. Ik leg mijn hand in de zijne en stap het podium op. Het is plots stil in de zaal.
Het deksel wordt omhoog gehaald. Een taart, groot en vierkantig, met paars en zwart glazuur en veel witte kaarsjes. In de hoekjes staan blauwe roosjes van marsepein en in het midden staat een grote ‘J’ van chocolade.
‘Tom weet wel dat je niet eet, maar volgens hem hoort kaarsjes uitblazen bij een verjaardag.’ mompelt Bill.
Ik glimlach breed en kijk om me heen, maar Tom is verdwenen.
Ik blaas de kaarsjes uit en laat het applaus over me heen spoelen. Waar is hij heen?
Gitaarnoten stromen om me heen, drumstokjes ketsen als voetstapjes over de drums. Kryptonite begint. Twee armen wikkelen zich om mijn heupen.
‘Dansen?’ fluistert Tom in mijn oor. Ik knik en gniffel zachtjes. Dit is, ook al ben ik hier nog maar net, de beste verjaardag ooit!
Ik draai me om in zijn armen terwijl we van het podium af schuifelen. Voorzichtig sla ik mijn armen om zijn nek, hij trekt me steviger tegen zich aan. Dit is geen nummer om traag op te dansen, maar ach, whatever, het is mijn verjaardag.

Kryptonite wordt opgevolgd door een net zo geweldig nummer van dezelfde band, Here Without You van 3 Doors Down. Dit is wel een lied om traag op te dansen, en dat vind ik stiekem alleen maar goed. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en luister naar zijn hart, dat zachtjes en regelmatig in zijn borstkas klopt. Zijn lichaam is warm, en zijn kleren ruiken lekker. Ze ruiken naar hem. En hij ruikt ook lekker. Dat doet hij altijd.
Zijn hand gaat over mijn rug, glijdt ermee in mijn haar. Zijn vingertoppen strelen de huid van mijn nek, hij glimlacht.
‘But tonight girl, there’s only you and me.’ zingt hij zachtjes mee. Zijn stem klinkt zuiver en zwoel.
‘Maar ik ben hier wel.’ zucht ik tegen zijn borstkas en schuifel zachtjes met hem mee. Dit mag nooit overgaan. Dat mí¡g niet. Het voelt veel te goed om zo dicht te zijn bij Tom.
Het licht dimt zachtjes, een bundel licht blijft over, drijft om ons heen, die volgt ons heel nauwkeurig en precies, elke beweging. Om ons heen verdwijnen mensen, het liedje verandert naar Use Somebody. Ik had een rauwe stem verwacht, maar het is een zuivere meisjesstem.
Pianoklanken begeleiden ons steeds meer over de dansvloer.
‘Julia, I could use somebody. Someone like you.’ zucht Tom in mijn oor en duwt mijn hoofd omhoog. Ik staar in zijn donkerbruine ogen en voel me smelten, als dat zou kunnen. Oh god, logisch verstand, hoepel op!
Mijn armen glijden over zijn schouders naar beneden, zijn ene hand gaat naar mijn pols, de andere blijft over mijn huid strelen.
Dit voelt hemels. Dit is hemels. Tom is de hemel. Tom is een engel.
Oké, dat kan niet. Maar als het zou kunnen, was hij het.
Hij komt gewoon rechtstreeks uit de hemel. Zo’n perfecte jongen kan nergens vandaan komen.
Maar dan ben ik hem niet waard. Ik ben dood, of toch zo goed als.
Tom verdient beter.
Ik voel me duizelig.
Tom doet me gewoon zo voelen.
Ik ben niet meer normaal.
Het is hier warm.
Zijn wij echt zo dicht bij elkaar?
Ik voel zijn hart kloppen tegen mijn huid.
Ik ben officieel gestoord.
Zijn ogen zijn zo mooi.
Hij heeft glinsteringen in zijn ogen.
Ik zie mezelf in zijn ogen.
Man, wat zie ik er uit!
Ik zie mezelf niet meer!
Ik zie zijn ogen niet meer!
Wacht, zijn oogleden zijn gesloten.
Waarom sluit hij zijn ogen?
Wat gaat hij doen?
Oehh.
Wacht, wil ik dat wel?
Natuurlijk wil ik dat!
Waarom zou ik het niet willen?
Hij is een mens. Ik wil zijn bloed elke seconde meer en meer, iets in mij sluimert en groeit, en ooit zal het me overnemen en dan is Tom niet meer veilig. Dan zal hij bang van me zijn, van me weg willen lopen, me nooit meer in zijn armen willen nemen of met me willen praten. En dan zou dit, wat we nu doen, al helemaal onmogelijk zijn.
Maar ik heb mezelf onder controle. Ik heb nu helemaal geen behoefte aan bloed. Ik heb behoefte aan Tom, nu meer dan ooit.
Oh god, hij is nu zó dichtbij.
Oké, ik ga er gewoon voor.
Ik durf haast niet te bewegen en sluit mijn ogen.



Dat laatste is heel grappig moest er zelf best omlachen


Reacties:

1 2

Monster23
Monster23 zei op 26 juli 2010 - 21:46:
Waaaaah perfectie <33
Omg mijn gezond verstand is totaal weggesmolten en ligt nu als een plasje water in de vloerbedekking te trekken o.o

TEAM KAULIIIIIIIIITZ <3

-gaat naar het volgende hoofdstuk-


NaNaa
NaNaa zei op 1 maart 2010 - 21:17:
Ohmijngod <3
Eerst smolt ik echt helemaal en ik zag het helemaal voor me enenen <3
En daarna, zat ik met zo'n grote grijns dat mn moeder me een beetje raar aan keek x']

Maar. Tsja. Wat kan ik anders zeggen dan like; Geweldig <3


Xpam05
Xpam05 zei op 28 feb 2010 - 18:53:
Hahahah ooohh,
zooo leeuuk!
Snel verdeer??
xxx


VampireFangs zei op 26 feb 2010 - 20:34:
Die liedjes.
Muh. Die zijn geweldig :3

En Sukistein:

Me not awesome.

En Kay:

Bite Awesome geschreven

En nog eens Soek:

Bite awesome bedacht XD

Droog ><

<3


TAMschrijft
TAMschrijft zei op 26 feb 2010 - 13:59:
Oh god, logisch verstand, hoepel op!

Geweldig! ^^

Tom í­s een engeltje.
En ze heeft zijn liefde echt wel verdiend. Echt.

xx
Tamara, die nog steeds geen goede reacties kan schrijven.
Maar ja, beter één reactie dan geen reactie.