Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » Franky<3

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

11 dec 2008 - 21:59

364

1

184



Franky<3

[i]SmienPov:

"dit weekend zijn we thuis, niemand die ons kan storen ofzo, een lekker romantisch weekend, dat is zo lang geleden."
zei ik met een grijns terwijl mijn hand langzaam heen en weer ging over Franky zijn boven been.
ik zag hoe zijn blik me verontschuldigend aankeek.
"nou, dit weekend is het fan party van Tokio Hotel, en we zouden ECHT moeten gaan, en ik wil er niet alleen heen, aangezien ik een date mag meenemen"
angstig voor mijn reactie keek hij me aan.
ik zuchte en trok mijn schouders op, zoveel maakte het niet uit, alleen was ik nooit echt apart met hem, nooit met hem alleen, altijd wel was er iemand bij, met als gevolg... dat telkens ik zin had in hem, het niet mogelijk was.
ik keek Joyce aan die al even weinig zin had in dit weekend als ik.
het ging toch zijn zoals altijd, wij gingen aan de bar zitten met een knappe barman terwijl we zagen hoe elke fan probeerde om met franky en Timo in bed te duiken, en vanaf wij aan het flirten waren met de barman, of hij met ons, ging alles fout lopen, en gingen ze op de vuist.
dit was al normaal voor ons ondertussen aangezien Timo en Franky allebei tamelijk agressief waren.
"GEHT AB GEHT AB!"
ik keek naar tv en zag hoe het rate the video was;
vrijwel meteen kreeg ik grove tekstjes te lezen zoals:
FRANKY IS TE HEET VOOR DIE VUILE LELIJKE SLET!
zuchtend liet ik me neer vallen terwijl k bij elke zin koppiger werd.
"komaan schatje, trek het je niet aan, het zijn maar fans"
ik wist dat Franky het steeds schattig en leuk vondt als ik pist liep, of jaloers was, maar zijn fans overdreven!
"die fucking homo's zijn die hete wijven niet waard! als ze een echte vent moeten hebben dan moeten ze maar bellen"
lachend keken ik en joyce naar het scherm en zagen hoe Franky en Timo nu ook koppig deden.
"komaan schatje, trek het je niet aan, het zijn maar fans"
zei ik nu zoals hij al voordien zijn en kon mijn lach niet onderdrukken.
het was moeilijk om allebei fans te hebben die ons uit elkaar wouden, maar zo snel zou dat niet gebeuren, anderhalf jaar smijt je niet zo maar weg.
[/i]


Reacties:


SuicideScars
SuicideScars zei op 11 dec 2008 - 22:01:
gnahaha (:
snel verder doen ja .
ilu.<<3