Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Explosive » Zwei

Explosive

26 mei 2010 - 21:31

518

1

325



Zwei

Ik zit net op mijn luie kont als de deurbel gaat. Ik zucht en kijk zielig naar Bill. Hij snapt de hint, knipoogt en gaat open doen. Heerlijk als ik mijn zin krijg.
"Hey, sexy ding!" Zonder op te kijken weet ik al dat het Tom is, en ik grinnik.
"Hoi, skaterboy. Alles ok?"
"Nu ik jou zie, absoluut." Ik lach, hard. Dat spelende geflirt is iets wat Tom en ik al jaren doen, Bill ziet er geen graten in. Ik smijt een kussen naar de gitarist en slurp nog eens van mijn chocolademelk.
"Bill, bel de gifcentrale, ze is dat vreselijke spul weer aan het zuipen." Ik kijk over de rand van mijn mok en trek het vuilste gezicht dat ik kan.
"Don't hate the chocolate, Kaulitz!" zeg ik waarschuwend. Hij steekt zijn tong uit en ik neem, om hem te pesten, nog een extra grote slok. Ik zie hem huiveren en grijns.
"Watjes," mompel ik.
"Wat heb ik nou weer gedaan?" protesteert Bill.
"Gedaan, niks, maar ik wed dat je precies hetzelfde dacht!" Hij grinnikt.
"Nee, echt niet, hoor."
"Van liegen krijg je puistjes, knul." Tom barst in lachen uit om die droge opmerking en komt naast me op de sofa zitten.
"Tom, af, das mijn plaats!" zegt Bill en hij port zijn broer in zijn zij. Tom piept en springt terug recht, maar zet meteen de aanval in door Bill aan zijn haar te trekken. En ik? Ik drink tevreden van mij chocomelk.

"Schatje?" Ik kijk op, recht in de puppyoogjes die ik zo moeilijk kan weerstaan. Bill moet weer iets hebben, dat zie je zo.
"Ja, liefje?" Maar ik ben niet van plan hem zomaar zijn zin te geven.
"Tom vroeg of ik vanavond mee ga paintballen met Georg en hem en Gustav." Ik trek een gezicht.
"Je bent deze week nog geen avond thuis geweest..." zeg ik zachtjes.
"Weet ik, maar ze hebben de piste al gereserveerd." Met tegenzin knik ik.
"Ok, ga maar, amuseer je." Ik sta recht en loop naar de keuken om mijn beker weg te zetten. Ik kan het niet helpen, soms ben ik vreselijk jaloers op zijn vrienden. Hij brengt meer tijd door met hen dan met mij. Maar ik weet hoe belangrijk zijn vrijheid is voor hem. En ik heb geen zin in nog een keer ruzie.
"Alix?" Ik draai me om en kijk naar Tom in de deuropening.
"Het spijt me, ik had eraan moeten denken." Soms houdt hij meer rekening met het feit dat Bill een relatie heeft dan zijn broer.
"Geeft niks, hoor. Ik ben eraan gewend," zeg ik.
"Waarom huil je dan?" Ik veeg over mijn wang en voel een verdwaalde traan. Ruw veeg ik hem weg en daai me terug om. Het keukenraam geeft een prachtig zicht van de Berlijnse binnenstad, maar om de één of andere reden kan het me vandaag geen moer schelen.
"Ik huil niet."
"En ik ben homo."
"Wist ik al vanaf het eerste moment dat ik je zag." Hij grijnst.
"Praat met hem. Als hij niet weet hoe jij je voelt, kan hij er niks aan veranderen." Ik haal mijn schouders op.
"Doe ik," beloof ik hem. Hij glimlacht, draait zich om en vertrekt met Bill naar het paintballen.
"Maar niet heus..."


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 6 maart 2010 - 12:35:
Arme Alix!
Maar ze heeft wel humor, haha.
En Tom ook (:
Ga je snel door?
Xx