Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een appartement in Berlijn. » 1.

Een appartement in Berlijn.

28 feb 2010 - 19:34

593

0

195



1.

Nikki pov.
Ik word wakker, en merk dat mijn kamergenootje al wakker is. “Goedemorgen Carmen, lekker geslapen?”¯ ze heeft niet door dat ik het tegen haar heb, want ze zit midden in het nieuws. “BOE!”¯ en laat haar schrikken. “Oh, hoi. Alles goed? En beetje lekker geslapen?”¯ “Ja hoor jij?”¯ “prima, ik ga even een eitje koken, heb je ook zin?”¯ “Ja hoor.”¯antwoord ik en ga zitten. Ik zie Bill op de tv. En roep meteen. “Myn schatje is op tv!”¯ “Bill zeker?”¯ hoor ik vanuit de keuken. “Jep!”¯ antwoord ik blij. “Oké dan, wil je een hard of zacht ei.”¯ “maakt me niet uit, ik heb zin om te winkelen.”¯ “Dan gaan we als we ontbeten hebben. Ga je dan even om kleden.”¯ Antwoord Carmen. “Oké, ik ga even douchen. En kleed me om.”¯ Ik hoop dat we Tom en Bill ooit tegen komen. Maar dat zal wel niet. “Nikki! Tom en Bill zijn vandaag in de stad voor een interview.”¯ Hoor ik Carmen nog roepen. “Ja vast! Ik geloof der niks van!”¯ en stap onder de douche. Als ik klaar ben trek ik mijn roze skinny jeans aan met een zwart strak shirtje aan. “Wist je dat er een appartement vrij is hier op de verdieping naast die van ons?”¯ “Ja, hopelijk komen aardige mensen in.”¯ “Ja dat hoop ik ook, misschien komen Tom en Bill der wel te wonen.”¯ Lacht Carmen. “Ja helemaal, of die hier willen wonen. Midden in Berlijn. En dan in een appartement. Yeah right!”¯ lach ik. “Hier is je eitje, maar het kan toch. Zou wel Cool zijn.”¯ Lacht Carmen, ondertussen eten we ons eitje op. “ Ik heb alles, zullen we gaan?”¯ vraagt Carmen. “Oké, even mijn tas pakken.”¯ Ik pak mijn tas en loop met haar mee naar de lift. Ik doe de deur op slot en sta met mijn auto sleutels in mijn handen. “ ik loop vast naar de auto, wacht jij maar buiten. Dan haal ik hem even.”¯ Carmen doet wat ik vraag en ik haal de auto.

Carmen pov.
Ik sta op straat te wachten tot Nikki der aan komt, daar is ze al en ik stap de auto in. “Ik hoop dat we Tom en Bill tegen komen.”¯ Lacht ik. “Ja die komen we ook echt tegen in Berlijn, die hebben echt wel wat beters te doen hoor!”¯ lacht Nikki. “Kan toch, die hebben ook weleens behoefte aan wat nieuwe kleren enzo! Je kent Bill. Dies net zoals jij, je moet altijd wel wat nieuws. Ookal gaan we alleen boodschappen doen.”¯ Lach ik. “Ja, ik weet het maar toch. Ik vind de kleding die ze hier verkopen stukke beter dan Utrecht waar we vroeger woonde.”¯ “Ja dat is waar, daar had je ook wel toffe kleding, maar hier is ook heel mooi.”¯ “O mijn god je had gelijk!”¯ schreeuwt Nikki uit het niets. “Hoe bedoel je?”¯ “kijk daar lopen Tom en Bill!”¯ en ze trapt hard op de rem. “Nee joh! Dat zijn ze niet!”¯ “wel waar, ze liepen dat winkeltje in.”¯ Nikki parkeert de auto snel en rent op het winkeltje af. “Nikki doe rustig, anders vinden ze ons overdreven!”¯ lach ik. “Oké, ik loop wel rustig naar binnen.”¯ Ik zie dat Nikki gelijk heeft en loop met haar mee naar binnen. Ze begluurd Bill en dat ziet der grappig uit. Tom heeft het allang door dat ze Bill bespiet en geeft Bill een duwtje en fluistert wat in zijn oor, en zie dat Bill lacht. “Oh shit ze hebben het door hé?”¯ zegt Nikki paniekerig. “Nee hoor schatje. Haha”¯ lach ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.