Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een appartement in Berlijn. » 2.

Een appartement in Berlijn.

28 feb 2010 - 19:34

475

0

197



2.

Nikki pov.
Ik heb allang door dat Bill me gezien heeft, dus loop ik maar naar hem toe. “Hallo, ik ben Nikki. Jij bent toch Bill Kaulitz?”¯ vraag ik aan Bill. “Ja dat ben ik, alles goed?”¯ “Ja met u?”¯ “zeg maar jij hoor, en haal je vriendin der maarbij hoor.”¯ “Carmen kom eens.”¯ Carmen komt bij ons staan en geeft Tom en Bill een hand, net als wat ik deed. “Hebben jullie zin om wat met ons te gaan drinken op het plein hiernaast?”¯ vraagt Bill ons. Ja dat willen we wel, wie niet! “Ja is goed.”¯ Zeg ik zo beleefd mogelijk. We lopen met hun de deur uit. Bill en Tom lopen voor ons, en ik begin te giechelen. De twins hebben het door maar zeggen niks. En lopen door. Als we bij een terrasje aan komen gaan we zitten. “Zo dames, wat willen jullie drinken?”¯ vraagt Tom aan ons. “ik wil graag een cola.”¯ Lacht Carmen. “en ik een red bull.”¯ Zeg ik. “Oké en jij Bill?”¯ “Ik wil graag een glaasje water.”¯ “oké, dan roep ik even een serveerster”¯ die meteen onze kant op komt. Tom laat alles bestellen “ik moet even naar de wc, ik ben zo terug.”¯ Zeg ik en loop weg. “Hé, wacht even ik moet ook.”¯ Roept Bill mij na. Mijn hart maakt een sprongetje. Mijn grootste idool loopt achter me aan!

Carmen pov.
Als Nikki en Bill weg lopen, komt Tom naast me zitten. Ik word helemaal zenuwachtig als ie naar me lacht. “Zo, wat is jou naam meisie?”¯ vraagt Tom aan mij. “Carmen, jou naam is Tom. Dat weet echt bijna iedereen!”¯ “Haha, dat is waar. Hoe bevalt het hier in Berlijn?”¯ “goed, ik woon hier met mijn beste vriendin Nikki. Die liep met Bill mee.”¯ “Oké! Waar woon je in Berlijn?”¯ “Euhm op De Kürfurstendamm op nummer 8. En der is een appartement naast ons vrij.”¯ “Oh op de Kürfurstendamm, klopt inderdaad dat der een appartement vrij is, Bill en ik wouden der vanmiddag komen kijken, want we gaan op ons zelf wonen. We hebben het een beetje gehad in Magdeburg.”¯ Zegt Tom en lacht naar me. “Daar zijn we weer!”¯ en Nikki en Bill komen naast ons zitten. “Weet je waar de meiden wonen Bill? Op de Kürfurstendamm, waar wij vanmiddag wouden gaan kijken voor dat vrij staande appartement. En het leuke is, dat is naast hun appartement. Dus kunnen we vanmiddag met hun mee. Nou achter hun aan rijden.”¯ Stelt Tom voor. “ja dat is leuk!”¯ lacht Nikki. “Ja, ik heb honger!”¯ lach ik. “Oké hier heb je 10 euro, ga maar wat eten bestellen.”¯ Lacht Nikki naar me. “wie is der voor een paar frietjes?”¯ lach ik hard. “nou ik wel hoor!”¯ lachen Tom en Nikki. “kom op Bill, neem ook wat.”¯ Lacht Tom. “Oké is goed, maar niet te veel.”¯ Lacht Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.