Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 3. vrijdag middag 19/02/2010

Our own Humanoid world

5 juli 2010 - 16:34

2616

5

625



3. vrijdag middag 19/02/2010

Jorinde point of view
Ik schrok toen de kast werd opengetrokken. Ik viel er bijna uit. Ik wilde bijna gillen maar hield me toch maar in. Ik was betrapt door Bill. Hij keek me met een opgetrokken wenkbrauw op. Zijn mond stond een stukje open. Zo cute. Ik glimlachte even. Bill keek me raar aan. Oké, nu schaamde ik me pas. Waarom zit je in mijn kast? vroeg Bill verward. Omdat ik me daar verstopt had, zei ik. Ik voelde hoe mijn gezicht rood werd. En waarom had je, je daar verstopt? vroeg Bill. Hij lachte. Ik werd nog roder. Kom anders maar even zitten, dat lijkt me wat handiger, Bill nam mijn hand en hielp me recht. Hij gebaarde dat ik in de sofa mocht gaan zitten. Ik voelde me mega ongemakkelijk. Bill ging tegenover me zitten. Hij zag blijkbaar dat ik me niet op mijn gemak voelde en gniffelde even. Waarom had je, je nu eigenlijk in mijn kast verstopt? En hoe kom je hier eigenlijk binnen? vroeg hij. Ik vertelde Bill zo goed als alles wat ik had meegemaakt de laatste dagen. Sommige dingen liet ik er wel tussen uit. Dat hoefde hij toch niet te weten. Bill zijn mond zakte een stukje open, zijn wenkbrauwen fronste. Bill stond recht. Dat heb ik allemaal nooit gezegd, hij sloeg zijn armen over elkaar en kwam langs me zitten. Sorry, zei hij. Jij kunt er niets aan doen, en ik had ook niet naar binnen moeten sluipen, ik zal maar weer eens gaan, zei ik. Wacht! zei Bill. Hij sprong recht en hield me tegen. Blijf zitten, ik ben zo terug, zei hij. Hij liep de kamer uit, ik bleef alleen achter. Ik keek de kamer rond en toen keek ik naar mijn voeten, ik merkte dat mijn schoenen nog in de kast lagen. Ik wilde ze net pakken toen Bill weer kwam binnen stormen. Serieus ik vind het hier eng. Bill hield zijn hoofd even schuin toen hij zag dat ik half in de kast hing. Schoenen, zei ik. Bill gniffelde en ging zitten. Ik nam mijn schoenen en ging tegenover hem zitten en trok ze aan. Nu zal ik dan maar gaan, Tom moet me toch niet, geen reden om hier nog te blijven, zei ik. Je kwam toch voor mij, zei Bill. Nja, maar ja, zei ik. Bill glimlachte. Ik schrok van het trillende geluid in mijn broekzak. Ik ging automatisch een kont opzij. Bill keek me raar aan. Ik kreeg een sms, gniffelde ik. Bill lachte. Van wie? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn, vroeg Bill. Van mijn beste vriendin, zei ik terwijl ik het las. Ooh leuk, je ziet haar waarschijnlijk elke dag, zei Bill. Nee, helaas niet, ik heb haar nog nooit ontmoet, maar voor mij is ze een vriendin van vlees en bloed, zei ik. En ik heb nog zo een vriendin, ik houd zielsveel van hen, en ik wou dat hen ooit eens kon ontmoeten, zei ik. Bill luisterde geïnteresseerd. Toen ik dat allemaal had gezegd vroeg ik me ergens af waarom ik dat nu vertelde, het kon Bill toch vast niets schelen. Hoe lang kennen jullie elkaar al? vroeg Bill. Hmm, in de zomer twee jaar zei ik. Ooh, hoe hebben jullie elkaar leren kennen? vroeg Bill. Hij glimlachte breed. Ik kon er niet echt uit opmaken als het fake was. Op een site, we zijn alle drie Tokio Hotel fan, en daardoor hebben we elkaar ook leren kennen, zei ik. Bill ging op het puntje van de zetel zitten. Dus zij zijn ook Tokio Hotel fan? vroeg hij. Ik gniffelde, dat vond hij precies leuk. Ja, Makbule is meest fan van jou, net als ik en Tosca houd van Tom zei ik. Bill lachte en ging nog meer op het puntje van de zetel zitten. Hij viel bijna. Dat klinkt wel interessant, zei Bill. Ik gniffelde. Ze komen de 23e naar het concert, in Nederland, ze gaan meeten. Ik kan er helaas niet bij zijn, zei ik teleurgesteld. Bill leek even na te denken. Wacht ik ben zo terug, zei hij. Hij sprong recht en ging weer weg. Weer bleef ik alleen achter. Dit keer bleef Bill lang weg. Ik realiseerde me dat ik gewoon in de zelfde kamer met Bill zat. Dit kon niet waar zijn.

Bill keek bedenkelijk en grijnsde toen vals. We gaan Tommie pesten, hij grinnikte duivels. Hij stond op en liep naar de deur, die hij open trok en een voet over de drempel zette. Kom, riep hij over zijn schouder en verdween daarna de donkere gang in.

Jij gaat eerst, oké? Bill knikte naar me en toen naar de deur voor ons.
Ik zuchtte, pakte de deurklink vast, deed hem open en stapte naar binnen.
Tom was de eerste die opkeek. Hij sprong kwaad op en kwam naar me toegesneld. Tot een paar centimeter voor me bleef hij staan. Hij keek naar onder en ik moest weer naar boven kijken, dit keer toch wel een beetje bang. Ik had Tom echt kwaad gemaakt, als ik niet oppaste zou hij me ook werkelijk gaan slaan. Zijn handen waren al tot vuisten gebald.
Ben je nu, godverdomme, nog niet weg? riep hij kwaad, maar zijn woede verdween abrupt toen hij Bills hakken hoorde tikken. Ik moest daardoor grinniken. Tom wierp me een vuile blik toe.
Bill sloeg zijn armen over elkaar heen en trok zijn wenkbrauwen op. Tommie, toch. Ik weet dat je jaloers op me bent, omdat ik meer meisjes kan krijgen dan jou, maar dan hoef je nog geen leugens over me te vertellen, dat ik een egoïstische eikel ben. Daardoor gaan ze je alleen nog maar een grotere zak vinden. Geweld is niet de oplossing, heb je überhaupt ooit wel eens opgelet op school? Dat hoor je toch te weten. Bill grijnsde overdreven vol van zichzelf. Hij vond dit zó grappig.
Toms handen waren geen vuisten meer en de woedende blik was ook verdwenen. Hij keek me enkel nog aan, zuchtte toen en liet zich weer terug zakken in zijn stoel.
Trouwens, zei Bill, ik wilde je een voorstel doen. Bill keerde zich weer terug om naar mij.
Oh, geweldig. Bill heeft weer eens een geniaal idee. Zoek dekking. Zei Tom droog, zonder op te kijken van zijn tijdschrift. Waarvan ik vermoedde dat hij naakte vrouwen zag, aan de enorme grijns die daarna weer op zijn lippen verscheen. Of hij vond zichzelf enorm grappig.
Voorstel? vroeg ik verbaast.
Bill knikte. Ja, je had het toch over die twee meisjes.
Verkrachting in aantocht! Riep Tom en dook onder de bank.
Ik kon een grijns niet verbergen.
Als het natuurlijk van je ouders mag
Die oude graftakken hebben niets over me te zeggen, bromde ik.
Help! Bill je wordt krankzinnig. Je weet niet wat je doet. Fans zijn puur duivels! Tom stak zijn hoofd onder de bank vandaan, pakte zijn tijdschrift en verdween weer.
Tom, stel je niet zo ongelooflijk aan. Je kunt je maagdelijkheid niet meer verliezen.
Nou en, ik wil geen nagels in mijn reet! gilde hij terug.
Ik moest nu echt oppassen dat ik niet in lachen uitbarstte.
Oké, punt een opgelost, zei Bill die zich weer tot mij richtte, zou je dan met ons mee op tour willen? Of in ieder geval tot na onze volgende show, in Nederland. Zodat we jou en je twee vriendinnen bij elkaar kunnen brengen aan het einde van de show? Dat ik die iemand uit het publiek haal en Tom ook iemand.
Oh gott, dat ga ik niet doen! Dat doet de bewaking maar! Ik zet geen stap in die vervloekte zaal. Dan verlies ik niet alleen mijn kleren, maar ook mijn
Tom!
Wat ik wilde Eh het bleef even stil, mannelijkheid zeggen. Hij lachte. Oké, dat was wel grappig.
Wat denk je ervan?
Mijn mond was langzaam open gezakt. Meende hij dat nu echt? Dat ik werkelijk mee op tour kon én Makbule en Tosca kon ontmoeten, na hun show in Nederland.
Tranen vulde langzaam mijn ogen. Ik zou Tosca en Makbule gaan zien als ik mee op tour zou gaan. Dat zou echt werkelijk geweldig zijn.
"Mee op tour?" Vroeg ik verbaast. "Ja, waarom niet." antwoordde Tom sarcastisch.
Ik grinnikte. "Dan, dan, dan..." Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik zou Tosca en Makbule gaan zien. Zeg ja! Zeg ja!
Ik begon te gillen en te huilen tegelijk,"Ik ga Tosca en Makbule zien!" herhaalde ik de hele tijd. Tom keek me hoofdschuddend aan, maar toch ook wel met een scheve grijns.
"Oh, Tom. Je hebt trouwens geen gelijk over dat er meer mensen van Bill houden, want jij bent de held van Tosca."
"Dan zal ze wel de enigste zijn," zuchtte hij, maar toch moest hij glimlachen.
"Tosca telt voor duizend en dat vind je denk ik niet meer zo erg als je haar ziet." Grinnikte ik.
Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek me aan,"hoezo?"
"Dat merk je wel."
Bill tikte me op mijn schouder,"Heb je foto's? Van wat ze misschien aan zouden trekken? Of gewoon zodat we ze kunnen herkennen."
Ik knikte," als je een computer voor me hebt kan ik Tosca in ieder geval laten zien."
"En Makbule?"
"Heeft een hekel aan foto's. Tosca ook wel, maar die heeft zo af en toe een nieuwe."
"Ãâ°én is genoeg." Bill drukte me een witte Apple laptop in mijn handen en drukte hem aan. "Opzoeken," beval hij me.
Ik knikte, wachtte tot de laptop aangemeld was, startte internet op en ging naar de site Netlog.
Ik logde in en ging meteen naar Tosca's profiel. Scrolde naar beneden en klikte haar foto aan. "Hier,"zei ik en duwde de laptop in Bills handen. "Tosca."
En ik knipoogde.
"Hoe oud is ze en hoe oud ben jij eigenlijk?"
"Tosca is de jongste van ons drie. Ik en Makbule zijn beide 19 en Tosca is nog 18. 17 mei wordt ze 19."
"Tosca lijkt ouder." lachte Bill.
"Kan ik me aanmelden op MSN? Tosca is waarschijnlijk ook online. Ze is hier ook online."
"Ga je gang."
Ik logde me in op MSN en Tosca praatte meteen tegen me. "Niets zeggen, het moet een verrassing blijven." zei Bill streng.
"Ja, ja. Ze zou me toch niet geloven."
"Oh, ja."

- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Joorjoor <3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: Tossie <3
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Ik dacht dat je al bij het concert zou zijn? Toch? O.O
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Ja, ik zit op mijn mobiel.
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Oh, ik dacht al X3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: Ja, het is hier echt koud buiten! Brr...
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Heb je dan wel iets warms aangetrokken?
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Ja, ik heb een slaapzak bij me, maar het blijft koud.
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Dat snap ik. Hehehe, ik heb dat er echt niet voor over. Ik zou dat niet eens mogen. :'D
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Dan ben ik blij met ouders waar ik alles van mag. :p
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Hmm ja, handig. Ik ga er misschien één dag van te voren liggen. Als ik dat volhoud met hoofdpijn en zo. Hier in Nederland liggen er nu al mensen voor de deur. Heb ik op FF gelezen. Zitten ook op hun mobiel.
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt:Nou ik denk dat ik hier de enige ben.
*Tenzij ze bij iemand vlak in de buurt wonen en daar slapen. Maar tot dan ben ik nog de enige.
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Hehehe, dan heb je zeker een plek vooraan of niet? =]
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Hopelijk en anders trek ik ze gewoon lekker weg. =D
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Met jou lengte kan je gewoon over iedereen heen kijken X3 Ik heb trouwens een zitplek aan Tommie's kant. :3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Hahaha, ja. X'D
Cool! =D
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Hehehe X3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt:Hebben jullie een fanactie? Wij niet. ;o
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Ja, witte lichtjes.
*Maar daar zorgt het Tokio hotel street team voor.
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Gaaf!
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt:Ja, ik zie het al helemaal voor me.
*Als ze World behind my wall, of Lass uns laufen doen dan gaan al die witte lichtjes heen en weer.
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Dat lijkt me echt een Cool gezicht. X3
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Wacht! Doe Tom de groeten van me. En als je hem ziet geef hem een dikke lebberzoen! :'D
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Ahah X'D Zal ik doen.

"Tom ik moet je de groeten doen van Tosca. Wees voorbereid als je haar gaat meeten, ze wilt je een lebberzoen geven." Ik grinnikte bij het zien van Toms gezicht. "Eh, doe maar terug." en hij keek weer terug in zijn tijdschrift.

- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Yaaaiy :3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: Hij zegt dat je groetjes terug krijgt. X'D
*En die lebberzoen geef ik hem niet. Ãâo
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: HAHAHA dan doe ik het zelf wel dinsdag. X3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Doe maar. XD
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Ik heb zin om mijn middelvinger naar hem op te steken als ik in de zaal zit. =3

"Oh, en Tom. Als je straks in Nederland iemand in de zaal, aan jou kant, een middelvinger naar je op ziet steken, dan is dat Tosca."
Tom keek me aan en trok zijn wenkbrauwen op. "Ik dacht dat je zei dat ik haar held was?"
"Ze is een beetje gewelddadig als het om jou gaat. Oh had ik je al gezegd dat we alle drie schrijven? En zij vaak voor haar zelf verhalen schrijft waar jij als personage en een ander meisje elkaar altijd de hersens inslaan? Dat vindt ze zelf geweldig leuk. Dus ik zou maar oppassen."
Ik lachte weer toen ik Tom bedenkelijk zag kijken. "Dan zorg ik dat er genoeg bewaking is." mompelde hij en las weer verder.

Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: AHAHAHAHA -strijk-
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Hehehe, zal ik het doen?
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: Ja, doe maar voor mij X3
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Ik zal Bill de groetjes voor je doen.
Jorin <3 Makbule, Tosca ik houd van jullie <''33 zegt: Jaa, doe dat maar! =D
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Eh, ik moet gaan van mijn grafmoeder. D:
*Slapen. X3
Jorin <3 Makbule, Tosca ik hou van jullie <''33 zegt: Oh Jammer D: Babaai, ik hou mega veel van je en veel plezier op het concert <3
- MakTos <3 - Never Give In :3 - 23 Februarie <3 zegt: Ik ook van jou <3 Jij ook veel plezier.

Tosca was afgemeld, dus meldde ik me ook maar af. "Dat was een interessant gesprek." Grinnikte Bill die de hele tijd had meegekeken.
"Je kunt het niet eens lezen?" Zei ik en trok een wenkbrauw op.
"Ja, maar ik bedoel wat je tegen Tom zei over Tosca."
"Oh dat." Ik lachte weer. "Tosca is gewoon maf."


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 30 juli 2010 - 1:16:
Cuwtteeniss Baby :'D? oke ik stop nuXD! morgen nog een paar lezen


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 3 mei 2010 - 16:21:
Bill keek bedenkelijk en grijnsde toen vals. We gaan Tommie pesten, hij grinnikte duivels.

Toen ik dit las nam ik een slok drinken en kheb echt enorme moeite gehad om 't in te houden x'D

Bill knikte. Ja, je had het toch over die twee meisjes.
Verkrachting in aantocht! Riep Tom en dook onder de bank.

Ik lachte zo hard dat mijn moeder binnen kwam 'Gaat het?' x"D

Whaaaaaaaa :3
Likelikelikelikelikelikelikelikelike!!!! :'D


Eliros
Eliros zei op 1 maart 2010 - 11:16:
Haha, leuk verhaal.
Snel verder gaan ^^


adelain
adelain zei op 1 maart 2010 - 8:03:
whaha -vlak-
zoveel geluk in een stuk geweldig.
die opmerkingen alleen al geweldig!!!

liefteren


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 28 feb 2010 - 22:07:
Mehehee x3

Verder<3