Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een appartement in Berlijn. » 13

Een appartement in Berlijn.

1 maart 2010 - 16:33

428

2

188



13

Bill pov.
“Nikki, hoe vind je deze, onze kamers zitten tegen over elkaar. Tegen dezelfde muur.”¯ “Echt niet, dat is onze woon kamer.”¯ Lacht Nikki. “Geeft niks, we kunnen altijd bij elkaar komen.”¯ “Ja, waarom maken we der gewoon geen deur in?”¯ vraagt Tom met een grijns. “doe normaal Tom! We wonen naast ze, en trouwens daar heb je een vergunning voor nodig. En dat hebben we niet. En nog wat, misschien willen ze wel wat privacy.”¯ “Oh ja natuurlijk.”¯ Lacht Tom. “ik ga even douchen voor vanavond.”¯ “Ik ook. Tot zo.”¯ Lacht Nikki en we gaan beide douchen, apart. Zij in haar douche en ik in mijne. Ik had al gezien dat er een deur tussen de badkamer zat. En ook bij mij. Met 2 douches. Maarja, ik ga douchen. Ik kleed me om en pak een handdoek. Ondertussen bij Nikki. “Bad Romance.”¯ Zingt ze, k hoor t door de deur. Nikki pakt haar handdoek en heeft zich al uit gekleed en loopt met een handdoek om naar de badkamer. Ondertussen bij Bill. “Zo, ik heb alles.”¯ Ik loop naar de badkamer. En doe de deur open. “AAAH!”¯ Hoor ik. “ik kijk en zie Nikki aan de andere kant staan. “ shit, ik ga al..”¯ “Nee blijfmaar, maar ik wist niet dat onze douche gekoppelt was aan die van jou.”¯ Ze lacht wat moeilijk. Ookal heb ik mijn handdoek ook om.
Carmen pov.
“ik hoor wat? Horen jullie dat ook, ik ga even kijken bij Nikki of alles in orde is. Ben zo terug.”¯ “Oké, ik kijk even bij mijn broertje.”¯ “Wat was der meisje?”¯ vraag ik als ik bij Nikki in de badkamer mijn hoofd op het hoekje steek. “kijk!”¯ ik kijk en zie Bill aan de overkant staan met hun deur open. “O mijn god!”¯ “WAT IS DER BROERTJE?”¯ hoor ik Tom vragen. “Dit!”¯ we kijken elkaar aan en dan naar de jongens. “Oh nee, ik ga nu niet meer douche hoor als hun der zijn.”¯ Zeg ik na een stilte. “Je moet wel.”¯ “Oké guys, we douche niet tergelijk! We gaan aan tijden houden!”¯ ik pak een schema wanneer wie wil douchen en schrijf de namen op. En schrijf de namen op. “Tom wanneer wil jij douchen, hoelang en hoe laat.”¯ “ 8uur, elke dag. Tot half 9.”¯ Ik schrijf mee, “En jij Bill.”¯ “van 7 tot 8 uur”¯ “Oké, elke dag?”¯ “Ja.”¯ “Oke, van Nikki weet ik het al, oh shit. Bill dat lukt niet, want Nikki douchet ook altijd van 7 tot 8.”¯ “Maakt niet uit Car. Ik douche wel te gelijk.”¯ Antwoord Nikki cooltjes.


Reacties:


Carmiii16
Carmiii16 zei op 1 maart 2010 - 20:24:
very nice story


sadxangel
sadxangel zei op 1 maart 2010 - 18:09:
verder...
Lol Samen een bad kamer met bill kaulitz..

en snel verder
xXx