Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Suppost to be Dead » Hope

Suppost to be Dead

1 maart 2010 - 18:33

193

3

260



Hope

Kort, ik weet het... ;)

'Rot op! We moeten geen bedelaars hier!'
Voor dezoveelste keer vandaag werd de deur in mijn gezicht dicht geslagen. Ik kon de mensen wel begrijpen; ze hadden zelf nouwlijks iets. Maar ik hoefde geen brood of iets; alleen Bloed. Als ze me nou gewoon... gewoon.. zichzélf gaven.. Dan hoefde ik geen andere mensen meer lastig te vallen, iedereen blij.
Al zes weken zwierf ik rond, op zoek naar bloed. Ik was weggelopen bij mijn oude familie in Polen. Ik liep weer weg, en zakte in een donker steegje tegen de muur.
'Wat doe jij nou hier?' Ik keek op, en zag een oude man staan. 'Dit is toch geen plek voor een jong meisje zoals jij!' Hij moest n's weten, dacht ik. Ik zag er misschien dan uit als 19, maar in werkelijkheid was ik 310.
'Kom maar met mij mee,'zei hij. 'Ik heb nog wel wat brood voor je.' Mmm.. Brood. Nouja, misschien kon ik 'm in zijn slaap overmeesteren of zo iets.
'Kom maar mee.' Ik volgde de man naar zijn huisje in een achterbuurt van Amsterdam. Bij zijn huis waren nog meer meisjes.
Heerlijk! Hier kon ik wel even vooruit!


Reacties:


lizzy1999 zei op 21 okt 2010 - 15:07:
oelala i like it


Remii zei op 3 maart 2010 - 19:52:
Leuk!


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 1 maart 2010 - 20:52:
Oeh, evil. Me likes.

Snel verder? :3