Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Georg lovestory » H6

Georg lovestory

12 dec 2008 - 16:52

386

0

282



H6

Samen met Iris heb je besloten om de stad in te gaan, want jullie hadden toch maar besloten om naar nieuwe outfits te gaan zoeken die (Ja een must!) comfortabel moet zijn en natuurlijk leuk om te zien. Zo lopen jullie verschillende winkels bij langs, maar iets leuks is er niet bij. Na een halve dag lopen smeekt Iris: ‘Mogen we als-je-blieft een pauze!’ en ze ploft gelijk neer op het eerste de beste bankje. Je volgt haar voorbeeld en vraagt tussendoor wie ze allemaal bedoeld met “we”ť. ‘Nou.. mijn voeten en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we een pauze nodig hebben.’ ‘Ach so!!’ grap je in je beste Duits. ‘Ook dat moeten we nog wel wat beter gaan leren Iris.’ Iris strekt haar benen uit en knikt instemmend. Dan schiet ze overeind en begint ze te glimmen. Echt zo’n Iris actie... En ja hoor ze heeft een idee. ‘zeg het eens’ zeg je voor haar uit. ‘Huh? Je wist het?’ ‘Ja! Typisch jij meid!’ Jullie lachen. ‘weet je?’ zegt ze. “nog niet, maar vertel ik word nieuwsgierig.’ ‘Als we slim zijn doen we 2 dingen tegelijk.’ ‘Welke 2 dingen?’ zeg je en vragend kijk je haar aan. ‘Nou, kleding shoppen en duits leren’ zegt ze met een knipoog. ‘Dus als we slim zijn, gaan we in Duitsland naar een leuke outfit zoeken!’ ‘Kijk dat maakt mijn dag!’ en je springt op, trekt Iris mee en loopt in de richting waar jullie je fietsen hebben neer gezet.

‘Waar gaan we heen?’ vraagt ze verbaast. ‘Naar huis!’ maar je bedenkt je. ‘Of.. nee.. een hitkrant halen en dan naar huis.’ ‘ow?’ ‘Ja...’ je klinkt vol overtuiging ‘hier is toch geen leuke kleding te vinden en ik wil weten wat er van onze poster geworden is.’ Iris snapt het nu en samen lopen jullie zo snel mogenlijk naar de dichtst bij zijnde winkel die magazines verkoopt. Jullie schieten de winkel in. Iris is je net voor en bladerd door de hitkrant. ‘Ja hoor, hier staat het. We zijn genomineerd en op internet word er gestemd welke van deze posters wint.’ Snel kijk je verder in het blad en ziet dat er nog een interview met TH in staat. Allebei halen jullie een hitkrant en pluizen deze helemaal uit op een bankje voor jullie op huis aan gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.