Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Four

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

6 maart 2010 - 11:46

291

1

180



Four

Omdat ik geen idee hoeb hoe je 4 schrijft in het engels ;) @ suus:" four -.- @anne: Weetikveel... JE weet het, ik haat engels schrijven.. :S

Maandag
In de eerste pauze liep ik naar de leerlingenkamer toe. Ik klopte op de deur, en Pete keek op. Hij zat als enige, samen met Mevrouw de Wit, wiskunde.. (JUK) in de leerlingenkamer. Hij stond op, en kwam naar de deur.
'Kom even binnen!'zei hij. 'We wachten nog op de volgende.'
'Wie is dat dan?'wilde ik weten. 'NOël,'zei hij. Wí¡í¡í¡at????


Ik sjokte naar de leerlingenkamer. Binnen zaten Pete, Hippie en mevrouw de wit. FUCK mevrouw de wit.. die had ik net en ik spijbelde! "ehm hoi"mompelde ik toen ik binnen kwam

NoËl kwam binnen, en begon meteen een heel verhaal tegen mevrouw de Wit te lullen.
'Noël, niet mijn zaak. Ik geef je wel een plusuur.' Ik zag Noël zuchten. waarschijnlijk ahd ze er al ee nstuk of zes.
Anyway, ze ging naast me zitten, op een andere stoel, en keek Pete verwachtingsvol aan.
'Hier is de Envlop. Maak 'm open.' Hij gaf ons bijde een envlop. Ik scheurde de mijne open. Er viel een klein kaartje uit.
"Jonas Brothers, concert 14-7-2010"las ik
'OMG'hoorde ik NOël gillen.


"dat word het hipste concert ooit!"gilde ik."maar wacht.. dit is in amerika. En wij zijn in.. Ierland."merkte Hippie op.

'Vliegtickets!' Pete riep het alsof het 't achtste wereldwonder was.
'HEt zijn er drie! Geweldig hé?'
'Drie?'vroeg ik ongelovig. 'Waarom drie?'
'Omdat we minderjarig zijn. We hebben een begelijder nodig..' Noël zei het op een toon alsof ik dom was.
'Jij misschien, maar ik ben toevallig 19 geworden.' Je zag NOël gewoon denken: 'Oh.'

Op weg
Ik staarde uit het vliegtuig raampje. Paranoid denderde mijn oren in, ik nurïeder zachtejs mee.


De stemmen van de film die opstond drongen niet echt tot me door. het ging over...Ik rukte de oordopjes er uit en drukte die in mijnj ipod.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 5 maart 2010 - 8:38:
Supervet!
Ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren.
Xx