Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Georg lovestory » H9

Georg lovestory

12 dec 2008 - 16:53

277

0

247



H9

Het is stil en alles is zwart. Geen geluid, geen beelden, geen gevoel. Of toch wel?.. Je voelt je warm worden en ineens hoor je weer die zachte lage tonen langzaam een mooie melodie spelen. Heel rustig aan realiseer je dat je golvend bruin haar in je gezicht voelt. Voor je je verstand zo ver hebt dat je Georg ziet kijk je al recht in zijn sprekende ogen. Hij lacht weer precies als in de winkel en rustig speelt hij verder op zijn mooie bas. Het is alleen Georg, jij en de lage tonen van de bas. Je ziet dat hij zijn vingers rustig over de snaren beweegt, terwijl hij je recht in je ogen kijkt. Weer is daar die witte bank. Even flitst Bill door je hooft, maar al even snel zoeken je ogen die van Georg.
Vele dagen lang zit je al in spanning. Je hebt het helemaal met Iris uitgeplant. 7 dagen voor het concert ga je de omgeving bekijken en of alles volgens plan kan worden uitgevoerd. De uitslag van de wedstrijd is al 2 dagen te laat en het zint je niet. Tijdens verzorging loop je samen met Iris nog een keer jullie plan door. ‘Oké, we komen hier aan en dan lopen we daar langs en met een paar minuten moeten we er dan wel zijn’. ‘Yes! Ik heb zo’n zin’ roep je ineens. De hele klas kijkt op. Je schrikt er van en kleurt gelijk van wit naar knal rood, en alsof dat nog niet genoeg was vraagt je lerares je om haar laatste zin ter herhalen… Dit kun je niet en je stottert er nog een sorry achter aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.