Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een appartement in Berlijn. » 14.

Een appartement in Berlijn.

3 maart 2010 - 19:38

324

1

196



14.

Tom pov.
Ik moet erg lachen om mijn kleine broertje, vroeger schaamde hij zich al snel voor zijn eigen lichaam. Ookal waren die van ons gelijk, toch vond en vind hij nog steeds dat die van hem niet mooi is, als het kon liep hij niet in een zwembroek maar in een badpak. Zo erg kan hij zich schamen voor zijn lichaam. Ach broertje, je word eindelijk groot. En je weet best, de Kaulitz familie is groot geschapen. Lach ik naar hem. De meeste jongens die grote praatjes hebben.. hebben de kleinste pikkies lachen Nikki en Carmen. Waardoor ik erg rood word. Ik heb niet zulke praatjes. Zegt Bill beslist. Nee Bill, dat weten we! zegt Gustav uit de keuken bij hun. Ben je weer aan t vreten Schäfer?vraagt ik als ik terug loop. Nee, Georg moest weer eens wat hebben. Ja ja Schäfer je zocht gewoon wat te eten! lacht Georg. Echt niet! echt wel! houd toch je kop, jullie lijken wel meiden. Roep ik lachend. En bedankt! hoor ik Carmen en Nikki te gelijk zeggen. Sorry dames!
Gustav pov.
Chan, wil je wat drinken? Die Kaulitz biet namelijk niks aan. Ja is goed, heb je wat water? Ja, je wilt toch niet afvallen hé? Nee. Zij niet, maar jij kan het wel gebruiken! roept Tom achter me. En ik geef hem een duw dat ie op de grond valt waardoor hij moet huilen. Ah heeft meneer Kaulitz nu pijn? Ah arm schaapje toch. Lachen Carmen en Chantal. Je bent bijna zielig Kaulitz. Zegt Georg serieus. Ach houd jij je bek Listing! Ik hou ook van jou. Nou laten we even lief blijven onder ons. Zegt Bill als hij de badkamer uitloopt. euh, Bill miss moet je even een boxer aan doen. Want je handdoek valt bijna. TOM HOUD JE BEK! oh god, de Kaulitz oorlog deel 483! SCHÃâFER HOUD JE BEK DICHT! Oké ik houd me mond al. En begin zachtjes in mezelf te lachen.


Reacties:


Carmiii16
Carmiii16 zei op 3 maart 2010 - 19:41:
gehehe fantastisch