Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Georg lovestory » H10

Georg lovestory

12 dec 2008 - 16:53

278

0

261



H10

Weer zo’n heerlijke droom weg, foetsie, gegaan.. bah. Je staart naar je plafond. Nog geen drie tellen later gaat je telefoon en hoor je Tokio Hotel’s - Ready, set, go. Je pakt je telefoon en ziet dat het Iris is. Je weet niet hoe snel je opnemen moet en laat daarbij ook nog eens je telefoon vallen. Gelukkig is Iris het van je gewend en lacht hard als ze hoort hoe jij je telefoon heb opgenomen.

Gelijk na jou verhaal te hebben verteld merk je dat het bij Iris ruist. ‘Waar zit je joh!’ zeg je. ‘Op de fiets natuurlijk!’ je moet even je geheugen op laten frissen. ‘hoezo?’ ‘Wat ben je dat vergeten! De uitslag van de Hitkrant wedstrijd natuurlijk!’. Nu schiet je gelijk recht op in bed. ‘Wat?! En dat zeg je niet even!’ ‘wel hoor maar je reageerde niet dus had ik mijn plan b verkozen’. Dat laatste kwam je snel achter. Iris hing ineens op en niet veel later komt ze je kamer in gestormd. Met weer een Hitkrant bij haar vliegt ze deze keer jou om je hals! Jij had al lang de hoop op gegeven (Iris ook want de winnaars zouden bericht krijgen voor het in de hitkrant zou staan). ‘Kijk en huiver niet meer!’. Op een grote pagina vol met posters zie je ook die van jullie! Er staat zelfs bij dat deze erg mooi is gevonden en de 2e plaats had gekregen. ‘Wel jammer van die meet & greet’ zeg je teleurgesteld. ‘Nou, die hebben we niet nodig’. ‘Hoezo?’ nou begin je je toch echt af te vragen waarom Iris zo vrolijk doet. ‘Ja.. dat weet ik wel, en jij nog niet!’.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.