Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » De helende krachten van Celebi!

The Journey Continue's

4 maart 2010 - 21:04

278

1

190



De helende krachten van Celebi!

"Celebi, ik heb je gemist jongen, zei Sora en Celebi vloog vliegensvlug rond het hoofd van Sora en Dawn.
"bi, celebi, zei Celebi en vloog naar Ash die nog steeds buitenwesten was.
"daarvoor haalde ik je hier naartoe, zei Sora en wees op de knie van Ash.
Celebi knikte en zweefde richting het been van Ash en deed zijn Aromatherapie op het been van Ash.
Ash kwam bij en ging voorzichtig overeind zitten en keek verdwaasd om zich heen.
"wat is er gebeurt?, vroeg Ash versuft.
"niets bijzonders je ging van je stokje door je knie, zei Sora onschuldig.
"haha, wat grappig lach me dood, zei Ash nijdig en krabbelde overeind.
Ash zwaaide een beetje en zijn gezicht was vertrokken.
"hoe kan het dat het niet genezen is?, vroeg Roxas aan Celebi.
"dat is het wel alleen het heeft een beetje tijd nodig Celebi doet het hartstikke goed, zei Sora en Celebi vloog Sora in de armen.
"ahh, hij heeft je echt gemist, zei Dawn.
"ik hem ook heb je trouwens al een vriendinnetje?, vroeg Sora aan Celebi.
Celebi knikte en er verscheen nog een portaal en er verscheen een roze Celebi.
"celebi, zei de Celebi met een hoog stemmetje.
"wat een schatje, zei Sora en aaide haar over haar lieve koppie.
"bi, zei Celebi en ze vloog de portaal weer in.
"nou het was fijn je te zien kerel, zei Sora en nam weer afscheid van Celebi.
"Pika, zei Sparky en zijn oren hingen omlaag en Celebi vloog naar hem toe en keek Sparky aan.
"celebi, zei Celebi en nam ook afscheid van Sparky.
"Pika!!!!, riep Sparky emotioneel en zag hoe Celebi de portaal in verdween.
Sparky snikte en Sora tilde hem op.
"je hebt mij en de andere nog, zei Sora en Sparky sprong op zijn hoofd.
Word vervolgd........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 4 maart 2010 - 21:06:
ahhwww, wat lief