Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer!1/7

The Journey Continue's

5 maart 2010 - 17:33

271

2

174



Team Galactics plan ten uitvoer!1/7

Sora en zijn vrienden waren al de hele ochtend op weg naar Snowpoint City voor de zevende gymbadge.
"wat een pokken end lopen, zei Sora knorrig en liep voor overgebogen van de honger.
"pika, zei Sparky en hing slap over zijn hoofd.
"zit niet te zeuren jullie, zei Dawn opgewekt en hield Piplup in haar armen.
"doen we niet, zei Sora en Sparky knikte.
"Zijn jullie die kinderen waar een ene Sora bij zit, zei een man met bijna hetzelfde haar als Barry.
"ja, dat zijn Sora, Dawn, Roxas en Ash, pap, zei Barry en omhelsde zijn vader.
"goed dat ik jullie zie de drie meerbeschermers zijn in gevaar, zei de vader van Barry.
"pardon, zou ik mogen weten hoe je heet voordat je iets vraagt, zei Sora aarzelend.
"maar natuurlijk, ik ben Palmer, zei Palmer.
"oke, maar wat zei u over de meerbeschermers?, vroeg Sora.
"ze zijn in gevaar Team Galactic wil een Red Chain maken voor iets, zei Palmer.
"en daar moet hij mee helpen, zei Roxas met opgetrokken wenkbrauw.
"ja, hij kan verstaan wat pokémon zeggen, zei Palmer.
"Correctie kan alleen mijn maatje Sparky verstaan en me Riolu, zei Sora.
"maar dat is fantastisch!, riepen Ash en Dawn in koor.
"hallo, dat is niet nieuw voor me praat al met Sparky sinds dat we klein waren, zei Sora.
"maar nu wilde ik aan je vragen kan je de meerbeschermers waarschuwen zodat ze kunnen ontsnappen?, vroeg Palmer
"maar we zijn te ver weg om ze te kunnen waarschuwen, zei Sora.
"ja en nu we het erover hebben hoe komen we dan bij Lake Verity, zei Dawn.
maar nauwelijks toen ze dat zei verdween er onder de voeten van Sora en Ash de aarde en verdwenen uit het zicht.
Wordt vervolgd......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 5 maart 2010 - 20:28:
Spannend!!
Ben heel erg benieuwd!


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 maart 2010 - 22:21:
Wow dat zijn plots veel episodes <3

ik verheug me op de zeven delen met Team Galactic :'D