Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 13

Just the Way of Life

9 maart 2010 - 12:18

322

1

236



13

Arabisch is helemaal nei tzo moeilijk... (1.2.3.)

'Bink!' Robin bleef de naam maar roepen. Ze barstte in tranen uit.
'Het is oké..'fluisterde ik.
'W..W.. Il je me dan in elk g..gevval los laten. Als alles okay is?' snotterde ze. Ik liet haar snel los, ik schaamde me kapot.
'het is oké. Oké. Echt.' Robin zakte op de grond van het niet al te schone ruim neer. Ik bleef staan.
'Ikke... Ga weer. Denk ik. Maar.'zei ik voorzichtig. Robin keeko p, en knikte.
'JE gaat maar.'zei ze toonloos. Ik kwam aan dek. Het was leeg daar. Akelig leeg...
'Hallo?' Het enige wat ik zag was een lijk dat opzekop aan de mast hing.
'Iemand?' mijn stem ging verloren in het geruis van de wind. Ik klom omhoog, en zag iemand staan.
'Hallo?'
'Cinna.'
'William!'gilde ik. Will draaide zich om. 'Noem me toch gewoon Will.'zei hij. Ik haalde mijn schouders op.
'Alles is weg hé?' vroeg Will. Ik knikte.
'De Dekbedden, de sappersers, het eten, de bloemen, het goud.. We hebben alleen onze levens nog, en Robin.' vertelde ik.
'Robin..' Will herhaalde de naam. 'Dat is toch het Ruim-meisje?' Ik knikte.


Ik veegde de laatste tranen weg en stond op. Voorzichtig liep ik de trap op en zag Will en Cinna staan. voor de rest alleen leegte. Die leegte deed gewoon pijn.

Cody rukte Sammy's hoofd van de spies. Het jongetje begon te huilen. Ik schudde mijn hoofd en tilde hem op. In mijn hut zette ik hem op mijn bed. 'Hoe heet je?' 'BInk,' zei hij doodsbang. 'Rustig maar hoor, Bink. We zullen je geen pijn doen hier. We gaan naar Tortuga, ken je dat?' Hij schudde zijn hoofdje en ik glimlachte. BUiten klonk geschreeuw en ik pakte BInks hand en we liepen naar buiten. COdy en Edward waren aan het schreeuwen of we nou wel of niet naar Tortuga gingen. 'WE GAAN WEL!' schreeuwde ik. 'Als ik zeg dat we daarheen gaan, gaan we daar ook heen, begrepen?!' zei ik toen kwaad.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 5 maart 2010 - 22:50:
<3
(of Romeins is ook makkelijk weet je wel :'D. XIII :'D)