Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Suppost to be Dead » Hope 's Fading..

Suppost to be Dead

7 maart 2010 - 13:36

320

2

235



Hope 's Fading..

Heb je eindelijk hoop.. Blijkt water van je verwacht komt.

De volgende dag werd ik in een etalage gezet. Zalwel, dacht ik bijmezelf. Ik zag hele legers Duitsers in auto's voorbij rijden. Soms een vrachtwagen. Ik dacht aan al die arme familie's die nu vermoord werden. (Niet dat ik ooit iemand vermoord of zo iets..)
Ik stond dus de halve dag naar mensen te koekeloeren, door het raam heen. Ineens werd ik naar achteren getrokken.
'Jij. Meekomen. Werk voor je.'zei een vieze man met een stofjas aan. Ik werd de etalage uitgetrokken en mee naar een zolderkamer genomen.
Uit andere kamers hoorde ik gekreun komen. En uit een enkele gegil, en daarna een schot. Nog geen twee tellen later kwam er een man uit wandelen, die ik herkende als een NSB'r.
'Weer een gore Jood de wereld uit geholpen,'zei hij met een gemene grijns, tegen de stofjasman.
Die grijnsde, en loodtste me die kamer in. Ik snapte nog steeds niet wat hij ging doen. Maar toen ik een lijk in de hoek zag liggen, zonder ook maar enige kleren aan, begon er iets te deagen.
'Dacht 't niet hm?' zei ik vriendelijk.
'Oh jawel..'
Ik trok een wenkbrauw omhoog, en keek de man sceptisch aan.
'Dat dacht jij.' De man had zijn stofjas uitgegooid, en kwam op me af.
Dan maar vermoord worden, dacht ik bijmezelf. Beter dan dí­t! Ik "zoefde", rennen op Vampsnelheid, onder zijn arm door, en stond aan de andere kant. De man vloekte.
'Hoe kom jij daar zo snel.'
'VOor jou een vraag, voor mij een weet.' De man keek me vaag aan.
Ik zoefde naar het raam toe, en klom in de vensterbank.
'Nein, nein, nein, nein!' brulde de man.
'Oh, Yes, yes, yes!'riep ik vrolijk terug, voordat ik uit het raam sprong. Halverwege mijn val besefte ik dat ik op vijf hoog was.
Uhm.... Nouja, ik was net een kat; ik kwam altijd op mijn pootjes terecht...

Zwerf 'on! dacht ik bijmezelf. Want tjsa, mijn zwerftocht was weer begonnen.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 7 maart 2010 - 13:50:
Ik vind haar karakter echt leuk. XD
Hehehe, snel verder? >3


JeRiNo
JeRiNo zei op 6 maart 2010 - 15:42:
yay... gezellie daar zeg. wel hééééél snel verder. ik heb trouwens geen inspiratie voor mijn weerwolfverhaaltjeXD