Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer!2/7

The Journey Continue's

6 maart 2010 - 16:52

497

2

168



Team Galactics plan ten uitvoer!2/7

'pika!, Sparky schudde Sora door elkaar en toen besloot hij uiteindelijk zijn donderschok te doen om zijn vriend wakker te krijgen.
"Hé, riep Sora verward en voelde dat zijn broek en shirt nat waren.
"pikapi, zei Pikachu en deed ook zijn bliksemstraal om Ash wakker te maken.
"waar zijn we, zei Ash en schudde het water uit zijn ogen.
"weet ik niet, auw, zei Sora en greep naar zijn elleboog.
"Sora, je bent gewond!, riep Ash en zijn stem echode door de ruimte.
"het is alleen een schrammetje meer niet, zei Sora en veegde het bloed weg.
"nou dan is dat schrammetje wel heel erg diep, zei Ash.
"met ontzettend veel bloed, zei Sora en greep zijn tas beet.
hij zocht naar de verbanddoos en haalde daar een rolletje verband uit.
Toen het was verbonden stapten ze uit het water.
"IS HIER IEMAND!, brulde Sora maar het galmde alleen door het vertrek.
Er klonk een luid gegrom en er vloog een grijze pokémon voorbij met gele punten bij zijn kop.
"wow, dat is een Giratina, zei Sora en keek naar het enorme beest dat rustig voor hem zweefde en naar hem keek.
"Pika, zei Sparky een beetje nerveus.
"wat wil je Giratina?, vroeg Sora kalm.
"grr... gromde Giratina en keek een beetje kwaad naar hem.
"waarom haalde je ons hiernaartoe?, vroeg Sora nerveus.
"grraa, gromde Giratina nog kwader.
"pika, pikachu, pika, pika, zei Sparky en sprong voor Sora neer.
"grrraaaa! brulde Giratina en Sparky viel bijna over de rand.
"Giratina, we willen je helpen we kwamen hier niet express maar perongeluk we weten niet waarom we hier zijn!, riep Ash wanhopig.
Giratina's gelaatstrekken werden minder en hij ontspande zich.
"dankje, Ash je bent echt een goeie trainer, zei Sora en hield Sparky in zijn armen.
"geen probleem, Giratina ziet er dan wel gevaarlijk uit maar is goed van aard, zei Ash en liet Giratina dichterbij komen.
"Giratina, misschien kan je ons helpen, zei Sora.
Giratina knikte en Sora liep naar hem toe.
"weet jij wat er aan de hand is in de echte wereld?, vroeg Ash.
Giratna knikte en wenkte naar Pikachu en Sparky.
"pika, zei Pikachu.
Sora kon dan wel Giratina niet verstaan maar wist wel wat Pikachu zei.
"Giratina zei volgens mij dat de pokémon Palkia en Dialga nogal onrustig zijn en niet bepaald zacht met hun krachten omgaan ze willen mekaar vernietigen en daar heeft de omgekeerde wereld veel last van omdat de Tijd en Ruimte tegen mekaar aan botsten en dat Team Galactic daar iets mee te maken heb omdat ze de drie meerbeschermers nodig hebben en Giratina denkt dat dat onze schuld is, zei Sora haastig.
"wow, jij bent echt goed, zei Ash bewonderd.
"o wacht er is nog meer! Giratina heeft mij hier naartoe gehaald omdat hij me wilde vragen of ik wilde helpen om Cyrus tegen te houden, toch Giratina?, vroeg Sora.
"maar natuurlijk helpen wij je, zei Ash gedecideerd.
"en ik stem er mee in, zei Sora.
Giratina stemde grommend mee en maakte een portaal open.
"we zullen kijken wat we voor je kunnen doen, zei Sora en Giratina deed zijn kop omlaag zodat Sora hem kon aaien en ze terugkeerde naar de gewone wereld.
Word vervolgd........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 6 maart 2010 - 21:16:
Yaaaaaaaay!
Ben benieuwd naar de volgende 5 delen!


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 maart 2010 - 19:41:
Cool!!!!! <3