Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 8

[Twilight Saga] Freaking out!

6 maart 2010 - 21:23

1029

7

365



Chapter 8

- tijdsprong van een maand -

Eindelijk is het zover! Na super lang aftellen is het morgen eindelijk dé dag. Morgen gaan we naar het concert van Tokio Hotel. En met we, bedoel ik: Mezelf, Nikita, Davy (een brugger van onze school), Alexa (de zus van Nikita), Jasper, Alice en Edward.. Ja, het is me gelukt om Jasper, Alice en Edward mee te sleuren, vraag me niet hoe. Maar hij gaat mee voor de gezelligheid, en omdat ik hem heb gesmeekt.
Ik zet de wekker voor morgen op half 6 en ik duik in m'n bed, maar echt slapen kan ik niet. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 1 's nachts is.
Ik besluit om Jasper te smsen, die slaapt vast en zeker toch nog niet. Altijd als ik 's nachts niet kan slapen smsen we.
Jappiee!
Ik kan niet slapen ;(
Wil dat het morgen is!
xx Tess

Al sneller dan ik dacht krijg ik een smsje terug.
Tessy!
Ga schaapjes tellen,
je moet wel uitgerust zijn voor morgen!
Sweet dreams
xx Jappie

Ik grinnik. Hij heeft gelijk, ik moet uitgerust zijn voor morgen. Ik leg m'n mobiel weg en ik draai me om. Zoals elke nacht, droom ik weer over Jasper en zijn glitterhuid.

Boos sla ik mijn wekker uit. Half 6 is te vroeg voor mij! Ik draai me weer om en probeer verder te slapen, maar al snel word ik gebeld.
'Wat moet je?' mompel ik.
'Ook goedemorgen!' klinkt de vrolijke stem van Jasper.
'Jij belt gewoon om zeker te weten dat ik wakker word hé.' zeg ik chagerijnig.
'Inderdaad. Tenzij je niet naar dat concert wilt, dan laat ik je slapen.' zegt hij wijs.
Dan pas dringt het tot me door. Vandaag gaan we!
'Ik ben me al aan het omkleden! Ik zie je zo!' gil ik blij en ik hang op.
Snel sping ik uit bed, pak ik wat kleding en ren ik naar de badkamer. Ik spring onder de douch en was mijn haren.
Daarna trek ik snel mijn kleding aan, een simpele skinny, een th shirt en een vest.
Ik doe mijn haar en make up en doe wat sieraden om. Daarna ren ik naar beneden om mijn tas in te pakken. Ontbijten doe ik wel in de auto.
Al snel hoor ik getoeter, blijkbaar staan ze al voor. Snel ren ik naar buiten en stap ik in naast Jasper.
'Goedemorgen!' roep ik vrolijk uit en ik word begroet door Jasper, Edward en Alice.
We wachten tot Nikita en Alexa hun auto hebben gepakt en daarna gaan we snel Davy ophalen die bij Alexa en Nikita in de auto stapt. Daarna gaan we richting Ahoy.
Als we bij Ahoy zijn aangekomen is het half 10 en we sluiten aan in de rij die nog niet onwijs lang is.
We gaan zitten en beginnen maar een beetje te praten.
'Het is koud.' zeur ik. 'Kieta, ga je mee een deken kopen?'
Ik pak mijn geld en sta op. 'Wilt iemand anders ook nog een deken?' vraagt Nikita.
Daarna springen we over het hek heen en lopen we weg.
'Kom, even bij de tourbus kijken.' grinnikt Nikita en we lopen de hoek om naar de plek waar de tourbus staat.
'Daar staat 'ie!' gilt ze opeens. We lopen zo dichbij als we kunnen en we staan zo ongeveer tegen het hek aangeplakt.
'IK DENK DAT IK ZE ZIE!' hoor ik opeens naast me. Ik kijk nog beter en inderdaad, ik zie Tom in de tourbus staan.
Nikita naast me staat te flippen en ik hoop dat ze niet flauwvalt.
'Kom, we gaan denkens kopen. Vanavond krijg je Tom genoeg te zien.' zeg ik en we lopen naar een soort winkelcentrum waar we een aantal dekens halen.
Zodra we bij de blokker dekens hebben gekocht lopen we weer naar Ahoy. We springen over het hek heen en we delen de dekens uit.
Ik plof naast Jasper met m'n deken over me heen.
'Hoofdsteun.' zeg ik en ik gebruik Jasper als hoofdsteun zoals ik wel vaker doe.
Uren gaan voorbij. Rond 5 uur gaat iedereen staan.
Zenuwachtig tik ik met mijn voet.
'Heb je er zin in?' vraagt Jasper met een glimlach.
'Tuurlijk!' zeg ik met een grote glimlach terug.
We zien dat de deuren opengaan en na een tijdje mogen ook wij doorlopen.
'Hou mijn hand stevig vast.' zegt Jasper in mijn oor. Ik doe wat hij zegt en ik hou zijn koude hand vast. Iedereen begint te rennen en wij rennen mee.
Zodra we in Ahoy staan rennen we het eerste vak in.
'Kijk hoe dichtbij we staan!' begint Nikita te gillen en ik gil mee. Ik trek mijn jas en vest uit en ik gooi ze ergens in een hoekje.
Nadat het voorprogramma is afgelopen wachten we op Tokio Hotel.
Als Tokio Hotel begint beginnen we hysterisch te gillen.
'Wat een pokke herrie!' hoor ik Edward naast me zeiken en ik begin te lachen.
'Geef mij je camera maar, ik maak wel foto's voor je.' zegt Jasper lief die achter me staat. Ik geef hem mijn camera en begin luidkeels mee te zingen.

Moe lopen we ahoy uit. Ik heb geen voeten meer over. Ik ga in de rij staan om een shirtje te kopen. Als ik het shirtje heb loop ik de rij uit en zie ik een vent staan met posters.
Ik loop naar hem toe en koop een poster. Daarna kijk ik om me heen en bij de uitgang zie ik Edward staan.
Vrolijk loop ik naar hem toe en geef ik hem een knuffel.
'Waar heb ik dat aan te danken?' vraagt hij verbaasd.
'Omdat je zo lief was om mee te gaan.' zeg ik en hij glimlacht.
'Waar is de rest eigenlijk?' vraag ik dan.
'Weet ik eigenlijk niet.' zegt hij. Al snel zien Nikita, Alexa en Davy aankomen.
Daarna komen ook Alice en Jasper en we lopen naar de auto.
Ik ga achterin zitten bij Alice en Edward en Jasper komt naast me zitten.
'Hoofdsteun.' mompel ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Langzaam val ik in slaap.

'Tess, we zijn er.' zachtjes schudt Jasper me wakker. Slaapdronken stap ik uit de auto en we lopen het huis van de Cullens in, waar ik zou blijven slapen.
We lopen naar de woonkamer en we ploffen op de bank.
'Hoe was het?' vraagt Esmé glimlachend.
'Kíºt.' mompeld Edward en ik begin te lachen.
'Super!' antwoord ik haar en ze lacht.
Ik leg mijn hoofd weer op Jasper zijn schouder en langzaam val ik weer in slaap.


Reacties:

1 2

zero
zero zei op 14 nov 2010 - 21:43:
haha echt cute


MyReflection
MyReflection zei op 19 maart 2010 - 21:39:
'Hoe was het?' vraagt Esmé glimlachend.
'Kíºt.' mompeld Edward en ik begin te lachen.
'Super!' antwoord ik haar en ze lacht.


niet zo negatief Edward, positief zijn is veel beter,
snel verder,
xx


Lisaa
Lisaa zei op 9 maart 2010 - 17:25:
MEEERR<3
x


JeRiNo
JeRiNo zei op 9 maart 2010 - 13:25:
Leuk! heel snel verder!

x


xColour
xColour zei op 7 maart 2010 - 18:31:
Jeej!

snel weer verder