Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer 3/7: het bevrijden van de Meerbeschermers!!

The Journey Continue's

6 maart 2010 - 22:33

760

2

228



Team Galactics plan ten uitvoer 3/7: het bevrijden van de Meerbeschermers!!

Sora en Ash plofte op het zachte gras neer.
"Sora! Ash!, riep Roxas en rende meteen naar zijn broer.
"alles oke, wat ben je nat?, vroeg Roxas verbaasd.
"ja, geen tijd we moeten onmiddelijk naar Veilstone City!, riep Sora en rende al vooruit.
"waarom lopen als je ook kan vliegen!, riep een bekende stem.
"THOMAS!, riep de kinderen in koor.
Thomas landde met zijn Flygon voor Sora en de anderen neer.
"waar waren jullie al die tijd?, vroeg Thomas met een brede glimlach.
"leg ik onderweg wel uit we moeten als een speer naar Veilstone City, zei Sora haastig.
Maar Sora hoefte niet bij hem op te stappen want Giratina kwam uit een Portaal glijden.
"grraa, zei Giratina vriendelijk en liet Sora en zijn vrienden op zijn rug.
"bedankt, Giratina, zei Sora en klopte dankbaar op zijn brede hals.
Het duurde niet zo lang voordat ze in Veilstone waren want Giratina was ontzettend snel.
Uiteindelijk kwamen ze bij het hoofdkwartier van Team Galactic.
"Dawn, Roxas waarschuwen jullie Agent Jenny! ik en Ash gaan naar binnen, zei Sora en trok Ash mee.
"Sora! wacht ik wil niet hier alleen blijven, zei Dawn met tranen in haar ogen.
"Roxas, ga jij dan met Barry Agent Jenny waarschuwen, zei Sora en Dawn greep de hand van Sora beet.
"ja is goed, zei Roxas en de twee rende weg.
"waarom blijft ze bij ons, zei Ash een beetje bezorgd.
"omdat ze mijn beste vriendin is, zei Sora en ze deden voorzichtig de deur open.
er was niemand in het vertrek behalve hun drieën en hun twee Pikachu.
Ash, Sora Dawn slopen over het gangpad heen en liep ongezien door totdat ze door een luik naar beneden vielen en hard opelkaar knalde.
Sora arm was weer gaan bloeden en begon veel erger pijn te doen.
"je bent gewond, zei Dawn bezorgd en keek zijn arm na.
'Pikachu, pikapi pikachu, zei Sparky tegen Pikachu en hield een ruwe steen in zijn handen en gaf dat aan Ash.
"is Sora daar op gevallen?, vroeg Ash verbijsterd.
"dat is niet zomaar een steen maar een Griseous orb dat is een speciale steen voor Giratina, zei Sora.
"Cool, zei Ash.
"dan is die steen echt hartstikke scherp weet je hoe diep die wond is?, zei Dawn streng.
"ik kan er ook niks aandoen dat ik boven op dat ding terecht kwam, zei Sora nijdig.
"ik probeer het wel met wat hecht pleisters aan elkaar te laten houden maar... zei Dawn maar Sora viel haar in de rede.
"nee, dat hoefdt nou ook weer niet gooi er een pleister en verband omheen voordat we worden gesnapt, zei Sora.
maar zijn arm dacht daar anders over en begon heviger pijn te doen.
"oke, verbind het voordat erger word, zei Sora met zijn ogen dichtgeknepen.
Opeens ging het alarm af en moesten ze rennen voor hun leven.
Sora verbond al rennend zijn arm en knalde tegen een glazen muur op.
en smakte op de grond op zijn gewonde arm.
uiteindelijk krabbelde hij overeind en liepen ze door de duistere gangen.
De drie kinderen hoorde luide stemmen opdoemen en slopen dichterbij.
en Sora zag dat Cyrus op een soort balkon stond en zijn leden toe sprak.
"Geachte leden van Team Galactic het is bijna zover dat onze droom werkelijkheid wordt en dat de mensheid wordt uitgeroeid in deze minderwaardige wereld, zei Cyrus langzaam maar met een valse grijns.
Er klonk instemmend geroezemoes en Sora keek voorzichtig om het hoekje.
"maar we zijn er nog niet want er moeten drie Pokémon gaan boeten voor hun leven en hun onze krachten toekennen doormiddel van de Rode ketting waarbij de twee Mythologische wezens van Tijd en Ruimte samen komen om de wereld te vernietigen en de nutteloze Pokémon uit te laten roeien, zei Cyrus en keek naar alle tienduizend leden van Team Galactic.
"maar dat is verschrikkelijk, zei Dawn en tranen stroomde over haar wangen.
"Bereid je voor voor het vertrek naar Mt Coronet en de Spear Pillar, zei Cyrus en beende met snelle passen weg.
"ik ga ze tegenhouden ze mogen de Pokémon niet vernietigen die hebben niks verkeerds gedaan, zei Sora en veegde de tranen van Dawn weg.
Ze liepen snel door grote ruimte heen en belandde in een grote kelder met groene buizen met vloeistof.
"WAAR DACHTEN JULLIE HEEN TE GAAN! bulderde een ruwe stem.
Sora draaide zich om en zag een kleine man staan met een rond brilletje en een avro kapsel.
"gaat je geen moer aan moordenaar!, riep Sora en sloeg de man tegen de muur.
"WAAR ZIJN MESPRIT, AZELF EN UXIE!, brulde Sora en balde zijn vuist en haalde uit maar sloeg express mis.
"in de kamer hier naast, zei de man angstig.
Sora liet de man los en liet hem achter.
Ze kwamen in een klein kamertje met een grote Computer in het midden met daarvoor Saturn en de drie Meebeschermers.
Wordt Vervolgd.....


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 maart 2010 - 22:52:
Oewww <333
Spannend!
Inderdaad
Arme
Uxie Mesprit en Azelf <3


Sunrise
Sunrise zei op 6 maart 2010 - 22:37:
SPANNEND!
IK WIL MEER!!!
Oeps, caps lock
Arme Uxie Mesprit en Azelf