Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Twenty-Two - Lost in an other dimension *part 3*

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

6 maart 2010 - 23:16

863

1

221



Episode Twenty-Two - Lost in an other dimension *part 3*

vraag me niet hoeveel parts dit gaan worden want ik heb zelf ook geen flauw idee xD

Noa en Thomas waren weer op de vlucht, maar Noa trok Thomas ineens aan zijn arm zodat hij stopte.
'Wat?' vroeg hij kwaad. 'Wil je het tussendoortje van Palkia worden?'
Noa wierp hem een vernietigende blik toe en draaide zich toen om.
'Palkia! Alsjeblieft, wacht even! We staan aan jouw kant', smeekte ze. 'We zijn hier per ongeluk gekomen via een meertje en we missen onze vrienden. Zou je ons terug kunnen zenden?'
Palkia stopte met vliegen en landde vlak voor Noa neer.
'Groaawhh.'
Noa draaide zich even om naar Thomas en fluisterde:
'Ik versta geen Palkiatisch.'
Thomas zuchtte en haalde één of ander vaag apparaat uit zijn rugzak.
'Groaawhh...' zei Palkia die een beetje ongeduldig werd.
'Palkia zegt dat hij ons terug wil zenden als we iets terug willen doen', mompelde Thomas.
'Hoe weet je dat?' zei Noa.
'Mijn opa is uitvinder', legde Thomas uit. 'Hij maakt allerlei apparaten maar de meesten mislukken. Hij heeft ook ooit een pokémonvertaler gemaakt. De enige uitvinding die ooit gelukt was. Hij gaf hem aan mij toen ik op pokémonreis ging.'
'Wauw', zei Noa, die er even stil van was.
Thomas deed een stap naar voren, zodat hij naast Noa stond, hij keek Palkia aan.
'Wat wil je dat we terug doen, Palkia?' vroeg Thomas.
'Groaaahw. Groaahw.'
'Pardon?' zei Noa en Thomas stompte haar zachtjes.
'Hij zegt dat we moeten proberen Team Eternal te stoppen. Ze staan op het punt de doorgang naar Palkia's wereld te vinden en hem te vangen, om een nieuwe wereld te creëren, met hen aan de macht', zei Thomas met trillende stem.
'Damn, die Team Eternal!' mompelde Noa. 'Palkia, ik beloof je plechtig dat Thomas en ik er alles aan zullen doen om Team Eternal te stoppen. En ik zweer dat we aan jouw kant staan.'
'Groaawh.'
'Hij wil ons terug zenden!' zei Thomas opgewekt en hij stopte de pokévertaler terug in zijn rugzak.
'Dank je wel, Palkia!' zei Noa.
'Groaawhh.'
'Wacht even!' zei Thomas en hij pakte weer snel zijn pokévertaler.
'Hij zegt dat we een stap opzij moeten doen, zodat hij een gat kan maken waardoor hij tussen dimensie's reist.'
Thomas deed al een stap naar achteren en trok Noa snel mee.
De steen op Palkia's schouder begon op te lichten en hij creërde een zwart gat met behulp van de steen.
'Groaawh.'
'Hij zegt dat we klaar zijn voor vertrek', zei Thomas. 'Kom.'
Hij stapte naar voren, vlak voor het gat, maar Noa bleef staan.
'Wat is er?'
Noa staarde naar het gat. 'Ik durf niet', zei ze.
Thomas pakte haar hand en trok haar mee.
'Wacht, wacht!' zei ze. 'Bedankt, Palkia.'
Palkia knikte hen toe, maar Noa durfde nog steeds niet.
'Het spijt me, Noa', zei Thomas en hij duwde Noa het zwarte gat in.
Noa gilde en Thomas sprong er zelf snel achter na.
Net op tijd, want het gat ging net dicht.
Noa kwam neer op het grasveld naast het meertje en Thomas landde precies naast haar.
'Thomas!' zei ze kwaad. 'Waarom deed je dat?'
'Omdat we anders voor eeuwig in de andere dimensie zouden blijven', zei Thomas kalm.
'Ik haat je!' zei Noa. 'Ik haat je echt!'
Kwaad liep ze weg.
'Noa! Was het zo erg?' zei Thomas.
'Ja', zei Noa, die zich omdraaide. 'Je had wel eerst even kunnen zeggen dat je me zou duwen. Het was doodeng! We sprongen in een zwart gat, Thomas! Wat als het helemaal geen gat was die naar onze dimensie ging, wat als het een gat was die ons naar een dimensie brachten waar we nooit meer uit zouden kunnen!?'
'Ik dacht dat jij zo impulsief was', zei Thomas kalm.
'Niet als het om dit gaat!' schreeuwde Noa. 'We hadden wel dood kunnen gaan!'
'Maar dat zijn we niet', zei Thomas. 'Het spijt me, oké? Maar je hoeft niet zo heftig te reageren.'
'Ik accepteer je excuses', zei Noa geïrriteerd. 'Maar het is wél heftig wat we hebben meegemaakt. Je komt echt niet iedere dag in een andere dimensie of je ontmoet niet elke dag een Palkia.'
Thomas werd er even stil van.
'Thomas! Noa!'
Thomas en Noa draaiden zich om en Sky en Jesse kwamen aangerend.
'Waar waren jullie?' vroeg Sky. 'We waren hartstikke ongerust!'
Noa omhelsde Sky stevig. 'Sky! Ik was bang dat we nooit meer terug zouden komen!'
Thomas zuchtte. Hij was stiekem een beetje jaloers op Sky...
'Euhh-ehh', zei Sky die schrok van Noa's spontane omhelzing, wat nu al de tweede keer was dat hem dat overkwam. 'Wat is er gebeurd?'
'We raakten het meer aan en kwamen toen in een andere dimensie', zei Noa. 'In Palkia's dimensie', voegde ze eraantoe. 'Het was doodeng, want hij dacht dat we aan de kwade kant stonden en hij viel ons eerst aan! Maar uiteindelijk stuurde hij ons terug hierheen.'
Sky ging steeds verbaasder kijken.
'Ehm, Noa...' zei hij toen. 'Volgens mij heb je gewoon gedroomd.'
Daar kon Noa niet tegen.
'Ik zweer het je!' zei ze. 'Wil je het zien? Ik zoek Palkia wel op op mijn pokédex!'
Dat probeerde Noa, maar op een vreemde manier stond hij er niet meer op.
'Waar is hij dan?' vroeg Sky ongeduldig.
'Hij is er niet', zei Noa met een rood hoofd. 'Maar we zijn er geweest. We hebben hem gezien. Ik zweer het.'
Thomas rende naar haar toe en keek op haar pokédex.
'Hoe kan dat...?' fluisterde hij.
'Dat lijkt me duidelijk, jullie hebben gewoon gedroomd', concludeerde Jesse.
'We zijn er geweest!' schreeuwde Noa. 'Écht waar!'
Ze kwaad weg, naar het pokécenter. Thomas kwam haar achterna, maar Sky en Jesse bleven verbaasd achter.


Reacties:


Soragek
Soragek zei op 6 maart 2010 - 23:36:
:lol: was een leuke Epi alleen mijn Palkia is niet zo aardig voor Sora en Ash