Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer 4/7!!!

The Journey Continue's

6 maart 2010 - 23:25

462

2

180



Team Galactics plan ten uitvoer 4/7!!!

Sora rende naar Saturn en riep dat hij de drie Elfjes vrij moest laten.
"uh.... nee, zei Saturn langzaam maar geamuseerd.
"jij vuile.... vloekte Sora maar werdt tegen gehouden Door Sparky en Pikachu en Dawn.
"Ash, een beetje hulp kan geen kwaad, zei Dawn en duwde Sora naar achter voordat hij Saturn aanvloog.
"ach laat hem joh als we geluk hebben slaat hij hem knockie, zei Ash lui.
"Nee, de vorige dat hij dat deed kreeg hij een kudde Luxray op zijn hielen, zei Dawn met de moeite die het haar koste om de boze Sora tegen te houden.
Maar Sparky beet Sora in zijn kuitspier en schreeuwde het uit.
Sparky spuugde de vieze smaak uit zijn mond en Pikachu vonkte het uit.
hij krabbelde meteen overeind en Saturn drukte op een knop en de drie kleine Pokémon schreeuwde het uit.
Sora duwde Saturn opzij en drukte op een knop die de pijn blijkbaar verminderde en de drie kleintjes vrij kwamen.
Azelf, Mesprit en Uxie zochten bescherming bij Sora.
"als jij een stap dichterbij komt heb jij een zwaar probleem, zei Sora dreigend.
Saturn keek bang naar de vonkende Sparky en rende weg.
Maar Azelf viel neer en de twee anderen volgden.
Sora schrok en ving ze op.
Dawn pakte Mesprit op en Ash Uxie.
Sora nam Azelf in zijn armen en ze renden naar de uitgang de twee Pikachu volgden in hun voetstappen.
uiteindelijk kwamen ze buiten en kwamen ze erachter dat al na middernacht was geweest.
Azelf werd langzaam wakker en leek erg veel pijn te hebben net zo als de andere twee.
"dit is verschrikkelijk de drie vechten voor hun leven, zei Dawn met tranen in haar ogen.
"we moeten Team Galactic stoppen hoe dan ook, zei Sora met een trillende stem.
"Pika, zei Sparky en zijn oren hingen omlaag.
"als de drie het niet redden is het mij schuld, zei Sora en drukte Azelf tegen zijn gezicht.
"prr, zei Azelf zwakjes en deed zijn ogen open.
"je gaat het redden hoor je me, zei Sora en Giratina verscheen weer.
Azelf knikte zwak en deed zijn ogen weer dicht.
Dawn liet de tranen druppen op Mesprit haar gezicht.
"jullie moeten het volhouden jullie krijgen je krachten weer terug let op mijn woorden maar hou alsjeblieft vol als het moet offer ik me op voor jullie, zei Sora en er verscheen blauw licht.
"celebi!, riep een bekende stem.
"Celebi!, riepen Sora en Ash in koor.
"bi, CELEBIIIII!, brulde Celebi en deed Aromatherapy en de drie waren weer helemaal in orde.
"prr, zei Azelf en vloog rond Sora's hoofd.
"iouww, zei Mesprit en vloog achter Azelf.
"euauwww, zei Uxie en volgde achter zijn vrienden aan.
"Celebi, je bent geweldig!, riep Sora en omhelsde hem.
En draaide zich om maar Dawn was verdwenen.
"Waar is Dawn, riep Sora.
"weet ik niet, zei Ash.
"GROAWWWHHH, brulde Giratina en wees omhoog.
"Giratina, help me om haar terug te vinden en waar is Roxas, zei Sora en Giratina vloog achter het stipje aan.
Word Vervolgd......


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 7 maart 2010 - 16:46:
<333
YEAH!


Sunrise
Sunrise zei op 6 maart 2010 - 23:28:
CELEBIIIII!!!!
En ook nog Mesprit, Azelf en Uxie!
Yay!
Oeps, ik vergeet Giratina bijna
Nouja, leuke epi