Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » His vampire heart in the moonlight » Chapter One: Flashback

His vampire heart in the moonlight

13 dec 2008 - 10:01

263

9

417



Chapter One: Flashback

Een lege ruimte, stilte, donkerheid. Mijn pupillen zijn groot, ik kijk om me heen. Maar er is niets. In de verte slaat een deur dicht. Ik hoor mensen schreeuwen. Ik duw mezelf in de muur, in de hoop dat ik erin verdwijn. Even later gaat de deur open, een zwak licht valt naar binnen. Een man staat in de deuropening, ik weet wie het is, en word steeds banger. Hij komt op me afgelopen. "Rustig maar meisje, ik doe je toch niets?" Claimt hij. Ik snik bijna onhoorbaar. Hij pakt me bij mijn pols, en trekt me overeind. "We gaan." Zegt hij. Hij wilt terug naar de deur lopen, maar een andere gestalte word afgetekend door het naar binnenvallende licht. De man tilt mij op, en houdt me vast alsof ik zijn eigendom ben. "Geef haar hier." zegt de andere man, op een rustige, maar dreigende toon. "De man schudt zijn hoofd. "Nee, ze is van mij!" De man stapt uit de deuropening, en loopt op mij en de man af. Zijn gezicht is zwart, zijn gezicht ben ik vergeten. De man die mij vastheeft, wankeld naar achter, en zet mij neer. Op dat moment loopt de andere man op hem af, en geeft hem een enorme klap, waardoor hij buiten bewustzijn op de grond komt te liggen. Hij tilt mij op, ik spartel. Hij neemt mij mee naar buiten, waar politieauto's staan met loeiende sirenes. Hij geeft me over aan een politieagent, een seconde daarna is hij verdwenen.
Ik schrik wakker, helemaal bezweet. Deze droom blijft terugkomen, mijn droom over het verleden.


Reacties:

1 2

Cullengirl
Cullengirl zei op 22 mei 2010 - 17:51:
aah... gaa please snel verder! is leuk!


faithXjasper
faithXjasper zei op 11 sep 2009 - 20:06:
nice
verder


simonella
simonella zei op 5 sep 2009 - 20:02:
wwo cool ga je snel verder?


MissCullen
MissCullen zei op 8 juli 2009 - 20:35:
Hoi Ga je nog verder??? lijkt mij echt goed verhaall :d


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 19 mei 2009 - 20:56:
Je schrijf goed! Please schrijf veder.