Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer 5/7: Encounter the Masters of Time and Space!!!

The Journey Continue's

7 maart 2010 - 21:22

465

2

159



Team Galactics plan ten uitvoer 5/7: Encounter the Masters of Time and Space!!!

Sora was hartstikke bezorgd om Roxas en Dawn en keek een beetje naar beneden.
"groawwhh, zei Giratina een beetje bezorgd.
"hmm, er is niks jongen is dat de Spear Pillar!, riep Sora en Giratina knikte.
"oke, laat ons er hier af, zei Sora en sprong van een halve van zijn rug af.
"ieoowww, zei Azelf en liet Sora voorzichtig landen.
"aouwww, zei Mesprit en vloog rond zijn hoofd.
Sora en Ash rende over de heuvels heen en kwamen uiteindelijk bij de Spear Pillar.
"Dawn, Roxas, zei Sora zacht en Sparky keek vastberaden naar zijn vriend.
"zie hier de Mythische wezens van Tijd: Dialga en Ruimte: Palkia, riep Cyrus en er verschenen twee portalen een hele grote blauwe Draak kwam tevoorschijn uit de blauwe en uit de paarse kwam een Paarse Draak.
"GROOOHHHH!, brulde Dialga.
"GRAAAHHHH!, brulde Palkia.
"dat zijn ze, zei Ash nerveus.
"we moeten ze tegenhouden heb het beloofd aan Giratina, zei Sora en rende naar Cyrus toe.
"Sora!, riep Dawn en Roxas in koor.
"Team Galactic stop hier onmiddelijk mee!, riepen Sora en Ash in koor.
"Pika, pika, Pikachu, zeiden Sparky en Pikachu in koor.
"o ja, Dialga, Palkia hou die twee kinderen en hun bemoeizuchtende Pikachu tegen!, riep Cyrus hatelijk.
"GROOOOHHHH! brulde Dialga en deed zijn Roar of Time op Ash.
"GRAAAAHHHH! bulderde Palkia en deed zijn Spacial Rend op Sora.
Maar Sparky en Pikachu sprongen voor hun trainers en kregen raken klappen.
"chaaa, zeiden de twee Pikachu en knalde tegen de muur.
"Sparky!, riep Sora en rende naar zijn Pikachu.
"pikachu, zei Ash en tilde hem op.
"p-pika, zei Pikachu en er verscheen een waterige glimlach op zijn gezicht en deed zijn ogen dicht.
"nee.... Sparky... zei Sora en er druppelde tranen op zijn kleine koppie.
"het moet stoppen ik weet dat Dialga of Palkia dat niet zouden doen als ze niet werden gebruikt voor slechte doeleinden, zei Ash en keek naar zijn Pikachu.
Sora veegde zijn tranen weg en krabbelde overeind.
"neem Sparky als het moet offer ik me op om tot op het uiterste te gaan en hier de dood te vinden, zei Sora en gooide al zijn pokémon de lucht in.
Riolu, Blaze, Marill en Weavile keken hem aan.
"ik hou van jullie ik zal jullie nooit vergeten, zei Sora en liep naar Dialga en Palkia.
"Sora, doe het nou niet je broer en je pokémon hebben je nodig!, riep Ash wanhopig.
"iolu!, riep Riolu en rende naar Sora toe en ging voor hem staan.
"Riolu.... zei Sora maar niet alleen Riolu dacht er anders over Blaze ging er ook voor staan.
"ferno, zei Blaze en keek vastberaden naar Dialga en Palkia.
"jullie hebben gelijk, zei Sora en haalde al zijn pokeballs tevoorschijn en liet ze terug keren behalve Riolu.
ineens kwam Giratina uit een portaal glijden en keek naar Sora.
"Giratina, wil je ons helpen?, vroeg Sora.
Giratina knikte en keek naar Sora.
"dan doen we het samen!, zei Sora met hernieuwde energie.
Giratina knikte instemmend en laadde zijn hyperstraal en Riolu deed zijn Aurabol.
Word vervolgd.........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 8 maart 2010 - 20:19:
mooooii


LadyLondon
LadyLondon zei op 8 maart 2010 - 18:55:
wauw <33