Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Team Galactics plan ten uitvoer 6/7: The great Fight between three Gods of Time,Space and Darkness!!!

The Journey Continue's

8 maart 2010 - 21:23

445

2

154



Team Galactics plan ten uitvoer 6/7: The great Fight between three Gods of Time,Space and Darkness!!!

Palkia deed zijn Special Rend en Dialga deed zijn Roar of Time.
De vier aanvallen botsten tegen elkaar en Sora knalde tegen Ash op.
Sora voelde een stekende pijn in zijn schouder op komen.
"gaat het?, vroeg Ash bezorgd.
"ja, uitstekend, zei Sora en krabbelde overeind.
"ik ga je helpen, zei Ash en gooide de ball van Turtwig de lucht in.
'turt, en keek dreigend naar Dialga en Palkia.
"Riolu, doe je Aurabol!, riep Sora en had zijn arm bet gegrepen.
"Turtwig, Energie bal!, riep Ash.
"wig, en laadde een Groene bal en richtte hem op Palkia en terwijl Giratina zijn Hyperstraal laadde en afvuurde op Dialga en Palkia.
zakte Sora door de pijn in elkaar.
"Sora, je zei dat je niks mankeerde, zei Ash en keek om zijn schouder naar Sora.
"het gaat ook wel maar.... auwww, zei Sora en greep krampachtig zijn arm beet.
"het gaat niet je vergaat haast van de pijn, zei Ash en liet Turtwig en Riolu ontwijken.
"het gaat alweer, zei Sora koppig en haalde Riolu terug die moe waren.
Sparky kwam langzaam bij en keek naar Pikachu die nog buitenwesten lag.
"Blaze, kom eruit!, riep Sora en gooide zijn ball de lucht in.
"we moeten die Red chain vernietigen, zei Sora en wees op de ketting die Cyrus in zijn handen hield.
"oke, laten we ons concentreren op die Ketting en niet op Dialga en Palkia, zei Ash.
"Ja, Giratina!, riep Sora en Giratina keek om.
"jij moet Dialga en Palkia bezighouden terwijl ik en Ash die ketting vernietigen, zei Ash.
Giratina knikte en Sora en Ash rende rechtop Cyrus af.
"Oke, het is voorbij die ketting is van ons, zei Sora dreigend.
"o ja, pak hem maar zeg je vriendinnetje maar gedag met haar vriendje, zei Cyrus dreigend.
'Pika, en Sparky krabbelde met moeite overeind en wankelde richting Pikachu.
"jij laat die twee met rust hoor je anders maak ik je nu meteen af zonder die ketting, zei Sora kwaad.
Pikachu werdt wakker en sprong overeind.
'pikachu,' en keek naar Sparky die onder het bloed zat.
"pika, zei Sparky en schudde het bloed van zich af.
"Blaze, grijp die ketting!, riep Sora.
"dat nooit!, riep Cyrus en rende weg.
"Pikachuuuuuu!, brulde Sparky en Pikachu in koor.
en Cyrus raakte keihard de vloer door de twee bliksemstralen.
"nu hebben we je!, riep Sora en wierp zich op Cyrus en greep de ketting uit zijn handen.
Sora greep hijgend zijn arm beet en keek nu vuil naar Cyrus.
BAM!....
Giratina werd tegen de grond geslagen en was er ernstig aan toe maar nu Sora Ketting kregen Dialga en Palkia het aan de stok met hun zelf.
Sora keek verafschuwd naar het tafereel.
"de twee dimensies die mekaar niet tegen mochten komen zullen mekaar vernietigen, mompelde Sora en probeerde zich te concentreren op zijn gedachten.
"Giratina, je moet ons helpen we kunnen het niet alleen!, riep Ash wanhopig.
Wordt vervolgdt.........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 9 maart 2010 - 20:24:
Zo spannend!!!
Arme Dawn en Roxas


LadyLondon
LadyLondon zei op 8 maart 2010 - 21:35:
Spannend! <3