Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » Im meleth lle » <7> Dromen...

Im meleth lle

8 maart 2010 - 22:51

204

0

327



<7> Dromen...

Megan p.o.v

Megan rende het bos in, 'Ariana, asjeblieft! Help me!' dacht ze in haarzelf. Een hard gebrul klonk boven haar. Voor Megan landde Ariana, die natuurlijk al lang kon lezen in haar gedachten wat er aan de hand was. 'Het komt wel goed, hij bedoelde het vast niet zo' zei ze geruststellend. 'Jawel, Ariana. Maar hij zei tegen mij dat hij geen vriendin had! Ik dacht dat hij mij ook leuk vond!'. Nadat Ariana haar weer wat had gekalmeerd is ze direct naar haar vertrouwde bed gegaan. Snel viel ze in slaap en begon te dromen.....



Eragon p.o.v

Eragon lag op bed. Saphira had hem verteld dat het geen zin meer had om haar op te zoeken, ze sliep waarschijnlijk al. Eragon kon maar niet in slaap komen, steeds speelde de scene van vanavond zich af in zijn hoofd. Hoe Megan, een van de liefste meisjes hij kende wegrende voor hém! Op een of andere manier kon hij zich niet voorstellen waarom Megan zo gevoelig was. Maar aan de ene kant is het ook wel raar als je voor een vriendin die je net een paar dagen kent zegt dat een andere veel meer voor je betekent. 'Ik bedoel, Megan is gewoon een vriendin, maar Arya'...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.