Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 14

Just the Way of Life

9 maart 2010 - 13:31

167

0

212



14

Robin kwam het ruim uit lopen, en knipperde met haar ogen tegen het licht. Ik vroeg me af wanneer ze voor het laatste buiten was geweest.
'Will? Cinna?'vroeg ze zwakjes. Ik glimlachte. Toen werd haar gezicht ineens een donderwolk.
'Wat hebben jullie met Bink gedaan?!!???'gilde ze woest.


Ik weet niet waar het vandaan kwam maar opeens was ik pissig.Eigelijk woest maarja. Cinna staarde me vaag aan, alweer.

Alle rotzooi werd opgeruimd en Bink huppelde vrolijk over het dek. Hij trok aan mijn sjaal die om mijn middel was gebonden. Ik vroeg: 'Wat is er?' 'ZIjn we er al bijna? Ikke...' Het kind stónk. ZIjn broekje was bruin. We voeren sneller. 'Laat maar,' zei ik. 'Wacht even,' en ik liep met BInk Tortuga in. 'Kijk eens,' zei ik en ik wees naar een kroegje en rende zo snel mogelijk terug. Cody lachte en ik klom via het touwladdertje weer omhoog. We voeren weer verder. 'Waar gaan we nu heen?' vroeg TOby. 'De Caraíben,' zei ik met een brede grijns.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.