Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een appartement in Berlijn. » 15.

Een appartement in Berlijn.

9 maart 2010 - 19:06

304

1

157



15.

Bill pov.
“Gaan we vanavond zelf wat koken of gaan we uit eten met zijn alle?”¯ “Wie is met zijn alle?”¯ “Carmen, Nikki, Chantal, Georg,Gustav, jij en ik?”¯ “Maar dan heeft Georg geen date.”¯ “Vind k niet erg.”¯ Antwoord Georg. “Oh oké. Wie is er voor om uit eten te gaan?”¯ “Ik wel, maar ik zie der echt niet uit!”¯ “wel waar Carmen, je ziet er leuk uit.”¯ “Echt niet.”¯ “Oké dames, genoeg. Ik zie der ook echt niet uit.”¯ “BILLHOUD DAN ZELF OOK OP!”¯ “sorry broertje.”¯ “BROER”¯ “ja ja t is goed met je. Ik hou wel van je hoor.”¯ “Hoe vaak hebben die ruzie per week?”¯vraagt Nikki aan Gustav. “Nou een paar 100x. deze week is het al de 483e keer. Echt niet normaal.”¯ “Beter maken jullie geen ruzie waar wij bij zijn!”¯ grapt Nikki en geeft me een duw tegen mijn arm. “Auw!”¯ “Ach stel je niet aan!”¯ “Nou, ik dacht dat je lief voor me zou zijn.”¯ “Ja ben ik ook, ik hou van je.”¯ Ik glimlach lief naar haar, en kus der op haar wang.
Tom pov.
“Hoe laat gaan we weg?”¯ “Een uurtje of 8? Of is dat te laat voor meneertje.”¯ “Nee hoor, prima tijd.”¯ “Oké dan, maar dat is al over een paar uur.”¯ “Inderdaad een paar uur, uurtje of 3.”¯ “maar ik moet nog een mooie outfit uitkiezen!”¯ “Bill doe niet zo diva achtig”¯ “maar Tom!”¯ “Niks maar Tom.”¯ “Rot jong!”¯ “Diva!”¯ “Hee stelletje kindjes houd is op!”¯ “Houd jij je der maar buiten Sykes!”¯ “Mevrouw Sykes voor jou.”¯ Ik draai met me ogen weg en laat haar zeuren. “Maar Tom.”¯ “Houd is op met maar Tom.”¯ “Shit hé, ik houd me mond al.”¯ Zegt Carmen beledigd. “Sorry schat, ik dacht dat Bill weer ging zeuren.”¯ “Oké geeft niet.”¯ Zegt Carmen en ik geef haar een dikke knuf.


Reacties:


Carmiii16
Carmiii16 zei op 9 maart 2010 - 19:39:
gehehe ik krijg een knuf van Tom__