Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Explosive » Fünf

Explosive

9 maart 2010 - 20:02

359

1

224



Fünf

Alix

Ik hoor hem met gierende banden vertrekken en val snikkend in de zetel. Ik heb hem weer eenw weggejaagd. De gebroken flessen op de grond laat ik voor wat ze zijn, Bill komt toch niet meer thuis vanavond, daar was hij veel te kwaad voor. Hij slaapt vast weer bij Tom. Zoals vaak de laatste tijd. We doen niet veel anders meer dan ruzie maken. Wat heeft het nog voor zin? Bill heeft een hekel aan me, dat heeft hij net zelf gezegd. En het feit dat hij -weeral- van me wegloopt, bevestigt dat alleen maar.
Maar hij was zo lief tegen me tijdens het shoppen, en ik, ik hou echt zo vreselijk veel van hem. Waarom is het dan verdomme zo moelijk om elkaar lief te hebben? Waarom roep ik altijd zo op hem, en waarom beantwoord hij dat met nog meer geschreeuw? Liefde zou een sprookje moeten zijn, een droom terwijl je wakker bent. Maar zoals het nu is, lijkt het steeds meer op een nachtmerrie.
Wat is er in godsnaam met mij gebeurt? Wat maakt mij zo vals en zo nijdig tegen de gene die me het nauwst aan het hart ligt? En dan te weten dat ik nooit zo gemeen ben geweest, niet op de manier zoals ik het nu ben. Ik ben geen gemeen persoon...

Ik ga recht zitten, duw mezelf moeizaam uit de sofa en strompel naar de keuken. Nog steeds huilend neem ik de laatste fles Chardonnay die in de koelkast staat. Ik heb die flessen gekocht in het begin van de week, met het plan ze samen met Bill op te drinken als we 's avonds gezellig in de woonkamer zitten. Of misschien in bad. Mijn grootvader was afkomstig uit Frankrijk en heeft me de liefde en het respect voor wijn geduldig bijgebracht. En hoewel Chardonnay lang niet de duurste wijn is, laat ik me graag bekoren door het fruitige aroma, met een vleugje kiwi en appel. Die voorkeur heb ik doorgespeeld aan Bill. Maar hij is liever bij zijn vrienden dan bij mij. Gevolg: ik zit al de hele week alleen, met al die wijn ongeopend in de keuken. Oplossing? Alleen opdrinken...


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 21 maart 2010 - 8:53:
Ach, arme Alix!
En Bill is tot nu toe echt een eikel!
En.. En.. En..
Snel verder!
xx