Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Twenty-Four - Can't you feel a brand new day?

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

9 maart 2010 - 20:57

722

2

217



Episode Twenty-Four - Can't you feel a brand new day?

Liefde begint met ruzie is mijn persoonlijke theorie (A) Deze epi is een beetje chaotisch, maar dat komt omdat ik zelf heel erg druk ben op het moment xD

Sky, Jesse, Thomas en Noa waren op weg naar Forcia City en er was overduidelijk te zien wie van hen chagrijnig was en wie van hen hyper. Noa huppelde voorop met Vulpix naast haar. Thomas liep naast haar met Umbreon, Sky sjokte achteraan met het grootste ochtendhumeur dat je je maar voor kunt stellen en Jesse liep naast Sky en had al tachtig keer geprobeer hem op te vrolijken, wat niet echt werkte.
'Everybody look around, 'cause there's a reason to rejoice you see. Everybody come out and let's commence to singing joyfully. Everybody look up and feel the hope that we've been waiting for. Everybody's glad, because our silent fear and dread is gone!' zong Noa en ze huppelde mee op de maat.
'Freedom, you see, has got our hearts singing so joyfully! Just look about. You owe it to yourself to check it out. Can`t you feel a brand new day? Can`t you feel a brand new day? Can't you feel a brand new day? Can't you feel a brand new day?'
'Noa...' zei Sky chagrijnig. 'Kun je alsjeblieft je kop houden?'
'Waarom?' zei Noa en ze keek hem aan met haar stralendste glimlach. 'Heb je misschien een ochtendhumeur?'
Sky keek haar kwaad aan en slaakte toen een diepe zucht.
'Wat is er, broertje?' vroeg Jesse poeslief. 'Heb je misschien een ochtendhumeur?'
Sky zuchtte.
'Zeg Sky?' Noa stopte met huppelen en ging even naast Sky lopen. 'Is er in Forcia City een wedstrijd?'
'Ja, Noa. Maar niet nu', zei Sky chagrijnig.
'Het moet ook niet nu zijn, want we zijn er nog niet', zei Noa. 'Maar ik bedoel, binnenkort?'
'Nope. Over een paar weken pas. Maar dat komt goed uit, want vanuit Forcia City kunnen we met de boot naar Whirla City en als het goed is, is daar wel een wedstrijd en er is ook een gym.'
'In Forcia City is ook een gym', protesteerde Thomas.
'In de maak', vulde Sky aan. 'Die gym is nog niet af.'
'Ze zijn ook zo sloom met gyms maken', mopperde Thomas. 'En jullie zijn ook al sloom.'
'Ik sloom?' zei Noa verontwaardigd. 'Dat moet ik zien! Oké Thomas, wie als eerste bij de laatste van die rij bomen is!'
'Oké dan', zei Thomas. 'Drie, twee, één, start!'
Thomas en Noa stormden ervandoor en Sky zuchtte voor de zoveelste keer.
'Zijn die twee altijd zo?' lachte Jesse.
'Nou, meestal maken ze ruzie', zei Sky.
'Weet je hoe dat komt?' zei Jesse.
'Nou?'
'Er is een theorie', zei Jesse plechtig. 'En die luidt: Liefde begint met ruzie!'
'Juist ja', zei Sky en hij rolde met zijn ogen. 'Zelf bedacht zeker?'
'Wat doet het er toe?' zei Jesse. 'Wat als ik een nieuwe Eevee soort uitvindt? Vind je die dan niet gaaf omdat ik hem heb uitgevonden?'
'Precies', zei Sky met een grijns. 'En trouwens, hoe wilde jij ooit een nieuwe Eevee soort uitvinden?'
'Net zoveel Eevee's trainen totdat je een nieuwe hebt uitgevonden.'
'Juist ja', zei Sky en hij rolde weer met zijn ogen. 'Dan heb je dadelijk duizenden Eevee's.'
'Wat doet het er toe, als ik er blij van wordt!' zei Jesse vrolijk.
Sky zuchtte diep, het voelde echt alsof hij de enige was die spoorde in die groep reizigers.
'Ik was eerder, zie je wel dat ik snel ben!' riep Noa.
'Helemaal niet, het was supervalse start!' riep Thomas erbovenuit. 'Ik was dus eerder!'
'Echt niet!'
'Wel!'
'Niet!'
'Wel!'
'Meisjes zijn sneller!'
'Jóngéns zijn sneller!'
'Meisjes!'
'Jongens!'
'Meisjes!'
'Jongens!'
'THOMAS EN NOA!!!!!' schreeuwde Jesse erbovenuit, hij nam een sprint en ging tussen hen in staan. 'Jullie zijn allebei snel, akkoord?'
'Nee', snauwde Thomas. 'Ze had valse start.'
'Niet waar!'
'Echt wel!'
'Niet!'
'Wel!'
'KOPPEN DICHT!!!'
Thomas en Noa schrokken zich een ongeluk van Jesse en hielden meteen hun mond.
'Liefde begint met ruzie', zei Jesse triomfantelijk.
'Watte?!' riepen Thomas en Noa tegelijk en Noa werd vuurrood.
'Echt niet', zei Noa.
'Helemaal niet!' zei Thomas. 'Voor deze ene keer ben ik het met Noa eens.'
'Ik ook met Thomas', zei Noa.
'Mooi, probleem opgelost', zei Jesse blij. 'En nu gaan we naar Forcia City!'
'Wie het eerste bij de volgende boom is', zei Noa voor de grap.
Jesse slaakte een diepe zucht en Thomas en Noa begonnen weer te rennen.
'Dadelijk zijn jullie doodmoe!' schreeuwde hij achter hun aan.
'Boeit me niet', schreeuwde Noa terug.
'Mij ook niet!' schreeuwde Thomas.
Sky begon te lachen.
'Wat nou?' snauwde Jesse.
'Jou lukt ook een keer iets niet', zei Sky lachend.
'Bekijk het van de zonnige kant!' riep Thomas, die samen met Noa intussen al bij de volgende boom was. 'Nu is Sky niet meer chagrijnig! Wie het eerste bij de laatste boom is, Noa?'
'Met al mijn plezier.'


Reacties:


JustaStory
JustaStory zei op 9 maart 2010 - 22:28:
ben hier met lezen =D


Soragek
Soragek zei op 9 maart 2010 - 21:33:
was zeker chaotische Episode Thomas en Noa lijken wel op Dawn en Roxas maar die geeft het juist toe en ik blijf hem leuk vinden:"liefde begint met ruzie"