Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Twenty-Five - Ee-volution!

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

10 maart 2010 - 21:05

730

2

370



Episode Twenty-Five - Ee-volution!

25! Dat is een jubileum!! :D *maakt een rondedans door de kamer* ... ik hoop dat deze episode minder chaotisch wordt dan de vorige =_= zie de episode "I told you I'm not scared!" part 2 voor een verklaring van Thomas' droom ^^

Het was nacht en Jesse, Sky, Thomas en Noa hadden hun slaapzakken opgezocht en waren bij een kampvuur in de open lucht gaan slapen, omdat er geen pokécenter in de buurt was. Jesse, Sky en Thomas sliepen al, maar Noa vocht met haar gedachten.
Ze dacht aan haar overleden moeder en vader, Vulpix die van haar moeder was geweest, Palkia aan wie ze beloofd had Team Eternal uit te schakelen en dan nog haar vreemde flashbacks...
Noa had het idee dat, telkens als haar iets overkwam wat ook met haar ouders te maken had, ze die flashbacks kreeg. Ze werd dan duizelig en zag of hoorde iets. Hoe zou dat komen, dacht ze? Misschien door Vulpix, want die was ten slotte van haar moeder geweest. Noa schudde zich zachtjes uit haar slaapzak, zodat de rest niet wakker werd, nam Vulpix' pokébal mee en liep een eindje het bos in. Zodra ze op een rustig plekje was ging ze zitten en haalde ze Vulpix uit haar pokébal.
'Pix...' zei Vulpix slaperig.
'Het spijt me Vulpix, dat ik je uit je pokébal haal', fluisterde ze. 'Ik wil zo graag weer een flashback krijgen, zodat ik meer te weten krijg over mijn ouders...'
'Pix', zei Vulpix, hij kroop op Noa's schoot en ging liggen.
Noa viel ook langzaam in slaap.

*Ondertussen bij Thomas, Sky en Jesse*

Thomas had een nachtmerrie.
Samen met Umbreon liep hij door een grot, met allemaal Zubat om hem heen. Plots kwam er een Dusknoir aan en Thomas begon te rennen, met Umbreon achter zich aan. Maar hij kon niet verder, want er stond er weer één. Uiteindelijk werden hij en Umbreon omsingeld door duizenden Dusknoirs die op hen afkwamen. Plotseling verscheen Thomas' broer, Nick, voor hun neus en de Dusknoirs raakten in plaats van Thomas, Nick met hun Shadow Punch aanvallen.
Met een schok kwam Thomas overeind. Hij keek geschrokken om zich heen maar gelukkig was er nergens een Dusknoir te bekennen. Hij haalde diep adem en schopte toen zijn slaapzak van hem af. Hij kon nu toch niet meer slapen door die stomme nachtmerrie. Thomas balde zijn vuisten. Altijd als hij in de open lucht sliep, keerde die nachtmerrie terug, doodsbang was hij ervoor.
Opeens hoorde hij een vreemd getik. Eerst dacht hij dat het een Dusknoir was, dus deinsde hij achteruit, maar het kwam van Noa's tas vandaan. Toen hij zag dat Noa niet in haar slaapzak lach, rende hij snel naar haar tas toe en deed hem open. Tot zijn grote verbazing sprong er een ei uit. Het hield niet meer op met springen en tikken en uiteindelijk besefte Thomas dat het ei aan het uitkomen was. Hij pakte het op, haalde Umbreon uit zijn pokébal - voor het geval hij een Dusknoir tegen zou komen - en rende weg, op zoek naar Noa.
'Noa! Noa! Het ei komt uit! Noa! Waar ben je?!'
Noa werd wakker van het geschreeuw van Thomas en wrijfde even in haar ogen.
'Pix', zei Vulpix die wakker van Noa's plotselinge beweging werd.
Thomas kwam aangestormd met het ei.
'Wat doe je met mijn ei?' vroeg Noa bits.
'Kijk dan!' zei Thomas en hij zette het voorzichtig neer op de grond.
Het ei begon weer heen en weer te springen en Noa keek er met een raar gezicht naar.
'Snap je het niet?' riep Thomas enthousiast. 'Hij komt uit!'
Noa vloog overeind en ging op haar hurken zitten, terwijl ze gefascineerd naar het ei keek.
'Kom dan, Eevee, kom dan', fluisterde ze. 'Het is buiten veel mooier!'
Thomas kwam tegenover haar zitten op zijn hurken, met Umbreon naast zich. Vulpix kwam ook een kijkje nemen.
Het ei nam een flinke sprong en barstte toen uit elkaar.
'Eeveee!' riep een kleine Eevee, alsof hij wilde zeggen: "Hier ben ik dan!"
'Eevee!' riep Noa blij en ze ving de kleine Eevee op. 'Welkom op de wereld en welkom in mijn team!'
'Eevee!' zei Eevee blij en ze keek vol bewondering naar Vulpix.
'Vulpix!' zei Vulpix en hij salueerde.
'Dit is Minun', zei Noa, terwijl ze Minun's pokébal uit haar rugzak haalde en Minun uit zijn pokébal liet.
'Mine, Mine!' zei Minun en hij sprong op Vulpix' rug en salueerde ook.
'En dit is Thomas', zei Noa en ze wees naar Thomas. 'Umbreon is van hem en hij heeft ook een Starly en een Plusle.'
'Eevee, Eevee!' riep Eevee die alles nu al interessant vond.
'Kom, we gaan kennis maken met Sky en Jesse!' riep Noa en ze sprinte ervandoor.
'Hé, wacht op mij!' riep Thomas en hij rende achter haar aan.


Reacties:


BlindTears
BlindTears zei op 28 juli 2010 - 23:10:
Jaa, maak Sky maar lekker midden in de nacht wakker, wordt hij lekker vrolijk van


Soragek
Soragek zei op 10 maart 2010 - 21:26:
Das gaaf een Eevee!!! Roxas zijn eerste Pokémon was een Eevee