Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 1.

When you save my life.[Twincest]

11 maart 2010 - 20:49

325

2

319



1.

Bill pov.“Nee nee niet doen, laat me met rust! Waarom doen jullie dit? Laat me nou met rust jongens. Auw!”¯
“Nee Kaulitz, we laten jou niet met rust! Vanavond krijgen je klappen!”¯
van angst roep ik mijn moeder. “MAMA!”¯
“Je moeder is er niet Kaulitz! Nu pakken we je!”¯
Ik voel 2 handen op mijn schouders die mij door elkaar schudden.
“Bill, word wakker! Bill!”¯ ik schrik wakker en zie mijn moeder voor me staan. Ik ben helemaal bezweet en zit nog na te trillen.
“Gaat het lieverd?”¯
"Mam, t was zo echt. ik ben zo bang dat ze me in elkaar gaan slaan vandaag!"
"Liefje, doe rustig. ik ga met je mee naar school vandaag om met je mentoor te praten, t komt allemaal goed."
Ik knik en loop naar de douche, en was mijn haar en zing onder de douche.
I hate my life ,
I can't sit still for one more single day.
I have been here waiting for something to live and die for

als ik klaar ben met douche, loop ik naar de spiegel. en zie daar een bleke jongen staan. met uit gelopen make up.
Ik kijk mijn spiegelbeeld verdrietig aan, en kijk dan weer naar beneden.
"Waarom altijd ik!" en ik begin te huilen, en kleed me om.
ik trek mijn zwarte skinny jeans aan en styl mijn haar en steek het op.
en staar naar mijn tattoo, de ster op mijn lies. "Toen was ik nog een ster, dar vrolijk was. Was ik nog maar op de basis school, met mijn vriendjes. nu ben ik een zwarte schaap, ik word altijd maar gepest." ik pak een mes en wil me net snijden, maar dan roept me moeder me. "Bill we gaan!"
Ik loop langzaam naar beneden. Met me zware tas over mijn schouder loop ik verdrietig naar de auto. "Leuk, school." zeg ik sarcastisch. "Wat zeg je lieverd?" "Niks mam, ik heb der zin in." ze ziet aan me dat ik het niet meen, maar ze zegt niks.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 13 maart 2010 - 16:44:
Oeh verder


Carmiii16
Carmiii16 zei op 12 maart 2010 - 20:18:
nice!