Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A freak of nature [afgewerkt] » 4.

A freak of nature [afgewerkt]

13 maart 2010 - 14:18

1183

6

635



4.

Op tv hadden ze het over blogs. Het bracht me op een idee. Ik ging naar mijn kamer en nam mijn laptop, liedjes en teksten mee. Ik besloot naar de zolder te gaan. Daar zat ik rustig en alleen. Ik maakte eerst mijn eigen blog aan. Het zou gaan over muziek en mijn dagelijkse leven. Een soort van dagboek, niemand kende me toch. Ik nam nu een van mijn liedjes op. Ondertussen hadden al zeven mensen een reactie op mijn eerste blog bericht gezet. De meesten schelden me uit. Behalve een persoon, die zei dat hij of zij niet kon wachten op een volgend blog bericht. Ik wist niet zeker of het sarcastisch was. Ik zou het wel merken. Ik zette het liedje op youtube, die ik had gezongen. Het was een van mijn eigen liedjes. In een tweede blog bericht zette ik de link en de vraag wat ze ervan vonden. Toen ik het eenmaal had gepost, ging ik slapen. Ik sloot mijn laptop af en ging weer naar mijn kamer. Tom lag al te slapen. Ik trok mijn kleren uit tot mijn boxer en kroop in bed. Na tien minuten viel ik toch inslaap.

Midden in de nacht werd ik wakker door een nachtmerrie. Verward keek ik de kamer rond. Opgelucht liet ik een zucht. Tom sliep nog. Ik keek naar hem. Ongewild kwamen tranen. Ik weet niet waar ze vandaan kwamen. Zacht en geluidloos huilde ik. Ik voelde me zo kwetsbaar nu. Ik snikte één keer ongewild luid. “Hmm wat?”¯ vroeg Tom. Shit ik had hem wakker gemaakt. Nu gaat hij me vast uitlachen en uitschelden. Maar er gebeurde niets. Tom knipte zijn nachtlampje aan. Ik probeerde mijn gezicht te verbergen, maar tevergeefs. Tom zat al voor me op het uiteinde van mijn bed. Ik durfde niet op kijken. Bang voor zijn reactie. Maar toen ik toch opkeek, keek hij me niet spottend aan. Zijn gezicht stond vol zorgen. “Wat is er?”¯ vroeg hij. “Niets,”¯ murmelde ik. “Waarom huil je dan?”¯ vroeg Tom. “Daarom,”¯ zei ik terug. Even was het stil. Tom ging even met zijn hand over mijn knie en stond weer op en ging weer slapen. Dit was Tom niet. Zo is hij niet, zo was hij. Verward huilde ik geluidloos verder. Ik nam mijn laptop en schreef, een nieuw blog bericht, over hoe ik me nu voelde. Meteen kwam er een reactie op. Het was een goede reactie. Ik glimlachte even en sloot mijn laptop af en legde hem aan de kant. Ik sloot mijn ogen en koesterde dat wat er net was gebeurt. Ik viel in een diepe slaap.

De volgende morgen werd ik wakker tegen de middag. Het was zaterdag. Echt ik hield van het weekend. Dan kan je echt eens doen wat je wilt zonder dat je aan school moet denken. Ik staarde naar mijn plafond. Billie Joe lachte me toe. De enige poster waarop hij lacht. Ik heb hem daar gehangen omdat hij lacht. De enige persoon die eens naar me lacht. Ik strekte me eens goed uit. “Morgen,”¯ zei Tom. Ik keek verbaasd op. Hij zei iets tegen me. Dat was ook nieuw. “Morgen,”¯ mompelde ik terug. Ik draaide me nog eens om. Ik had echt geen zin om op te staan. “Bill opstaan,”¯ riep Tom vanuit de badkamer. Ik kroop maar uit bed en nam schone kleren. Ik nam een jeans broek en een Green Day shirt. Tom was al weer uit de badkamer toen ik daar kwam. Ik nam een douche en deed mijn haar, make-up en alles. Ik liep de trap af en viel bijna over de rommel van Luka en Lucas. Toen ik in de keuken kwam, was Tom weer aan het roken. Iedereen zat al aan tafel. Ik ging erbij zitten en nam een chocolade broodje. “Wie doet wat vandaag?”¯ vroeg Gordon. “Lucas en Luka gaan naar een verjaardagsfeestje,”¯ zei mam. “Ik ga shoppen met vriendinnen,”¯ zei Lisa. “Ik ga skaten,”¯ zei Tom. Hij blies wat rook uit. Hij kon niet eens skaten. Ach, ja wat kon mij dat boeien. “Wat doe jij Bill?”¯ vroeg Gordon. Ik haalde mijn schouders op. “Niets,”¯ zei ik. “Je kunt beter zelf eens contact opnemen met die van je klas, dan zullen ze ook rapper terug contact opnemen”¯ zei mam. “Ik ben perfect gelukkig zonder hen,”¯ glimlachte ik breed. Zo fake had ik het nog nooit gedaan. “Nelly, je moeder en ik gaan naar de kinderboerderij. Elly wil niet mee, kan je op haar passen?”¯ vroeg Gordon na het eten. “Natuurlijk,”¯ zei ik. Gordon ging Luka en Lucas weg brengen. Lisa was al weg en Tom zat op de bank. Zijn vrienden kwamen eerst naar hier. Daar zag ik zo tegenop. Tom blies rook van zijn sigaret uit op Elly. Ik nam haar op en ging een stukje verder zitten met haar. “Dames, zo meteen gaan jullie naar boven want ik wil niet dat mijn vrienden jullie zien,”¯ zei Tom. Jip, Tom is terug. Ik zuchtte luid en ging naar buiten met Elly. Ik zette haar in de schommel. Mam was in de tuin aan het werken en Nelly was haar aan het helpen. Ik duwde Elly een beetje op en neer. Ze gilde van plezier. Ik glimlachte omdat zí­j zoveel plezier had. Gordon kwam de tuin inlopen. “Zullen we gaan?”¯ vroeg hij. “Ja. Ben je er zeker van dat je niet mee wil Elly?”¯vroeg mam. Ze schudde hevig van nee. “Bij Bill blijven,”¯ zei ze. Ze greep met haar kleine handjes mijn trui. Mam lachte. Ze vertrokken. Ik en Elly bleven alleen achter in de tuin. We gingen even naar binnen om te drinken. In de woonkamer zaten al Tom zijn vrienden. Je kon nog maar amper in de woonkamer kijken want die hing vol rook. Iedereen rookte dus. Volgens mij zijn ze allemaal stoned. Het kan niet anders. Ik zette Elly op het aanrecht. “Blijven zitten hè,”¯ zei ik. Ze knikte hevig. Ik nam de fles cola uit de koelkast. Opeens werd er een hand op mijn schouder gelegd. Ik schrok en liet de fles bijna vallen. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Brandon. Hij had me eens in elkaar gemept op in eerste jaar. “Zozo kleine Billina leeft nog,”¯ gniffelde hij. Ik gaf hem een vuile blik en maakte me los uit zijn greep. Hij ging weer naar de woonkamer. Ik gaf drinken aan Elly. “Gasten moet je eens raden wie er in de keuken zit,”¯ tierde hij. Ooh nee. Ik wilde net weg gaan toen de keuken opeens vol stond met Tom zijn vrienden. Ze lachte eng en keken me aan. Ik voelde me erg ongemakkelijk nu. “Ook een jointje,”¯ zei eentje. “Nee,”¯ mompelde ik. “Kom op het is niet erg,”¯ zei een ander. “Nee, ik wil het niet,”¯ zei ik. Allemaal lagen ze plat van het lachen. Ergens was ik blij dat ze allen stoned waren. Ik nam Elly op en wurmde me door de massa en liep zo snel ik kon naar mijn kamer. Ik sloot de deur achter ons. Ik zuchtte en zette Elly op mijn bed. Ik haat hen.


Reacties:

1 2

adelain
adelain zei op 14 maart 2010 - 18:45:
hoe wagen ze het een beetje joints te roken in de buurt van EEN KLEIN KIND! Tom, gebruik die nu toch al beschadigde hersens en stop!
mr goed. liefteren


Xpam05
Xpam05 zei op 14 maart 2010 - 8:50:
Noujaaaa,
Lekker aardig zijn dei vrienden zeg,
Maar wel leuk stukjee!
Snel verdeer?
xxx


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 13 maart 2010 - 14:46:
Joint, pfff. Tom, je verpest je leven! en ook die van Bill.
Me likes <3


MariTom
MariTom zei op 13 maart 2010 - 12:54:
Pfff. die vrienden van Tom zijn echt *&^#*^%*%# !
En Tom is raar. Het ene moment is ie lief, het andere niet meer O.O
Hoezo groepsdruk?!

En leuk dat Bill een blog heeft gemaakt. Kan ie alles van zich afschrijven <3

Snel verder jij x'D


RNN
RNN zei op 13 maart 2010 - 12:35:
Aaaaw, arme Bill!<3