Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » I don't want to do this shit, It's making me so damn tired and scared...

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

13 dec 2008 - 15:15

256

1

211



I don't want to do this shit, It's making me so damn tired and scared...

'Juul... geef antwoord...' Het was niks van mij om zomaar mijn mond te houden, maar ik had er gewoon echt geen zin in.
'Ik wil slapen...' zuchtte ik. Jackie knikte en ging liggen. Om de een of andere reden wist ik dat ze over me nadacht, maar was ik te moe en had ik geen zin het te horen. Ik wilde nu gewoon slapen en aan niks denken. En dat deed ik ook...

Pas om drie uur 's middags kwam ik mijn bed uit. Jackie glimlachte begrijpend naar me. Ik gaf haar een knikje om te zeggen dat het goed was. Ik liep naar de keuken en pakte een boterham. Uiteindelijk had ik hem maar half op, omdat ik er maar een raar gevoel op nahield. Jackie werd natuurlijk meteen bezorgd.
'Lieverd, je moet wel eten!' zei ze. Ik haalde mijn schouders op.
'Geen honger.'
'Maar het is wel gezond voor je!'
'Alsof het zo gezond is om alles vervolgens weer uit te kotsen,' zei ik een beetje bits. Ik pakte mijn tas en begon aan mijn huiswerk. Mijn gedachten dwaalden steeds af. Ik schreef veel meer vraagtekens in mijn schrift dan gewoonlijk en legde het uiteindelijk maar weg. Ik had het wel een soort van af, maar ik snapte het toch wel. Nog geen vijf minuten later staarde ik levenlooos voor me uit naar de tv.
'Ik ben naar Jill...' deelde ik aan Jackie mee. Ze knikte. Ik liep de deur uit en ging snel naar haar toe. Alleen zij kon me rustig maken en weer opladen...


Reacties:


xSoraya
xSoraya zei op 13 dec 2008 - 22:20:

Pff ><
Dramatic <3
Snel verder n_n
Kan je weer melden?
Thankss.^^