Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » lass uns ein meer sein

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

13 dec 2008 - 22:37

473

2

170



lass uns ein meer sein

lachend gaf ik Georg een kus op zijn wang en bedankte hem voor de slow.
samen liepen we naar de bar waar Linke en David ook ineens stonden.
"zijn Timo en Franky.... 'weg' ? "
ik knikte kort en bestelde nog een appelmartini, voor mij en één voor Joyce.
ik wist dat iedereen zei dat ik Franky moest dumpen, zelfs Jan zei dat en hij en Franky waren goed bevriend.
ik bekeek mezelf nog eens in spiegel achter de bar en zotezien was het tijd om eens werk temaken van mijn make up
ik nam Joyce haar hand en deed gebaar naar de jongens dat we naar de wc gingen.
hand in hand probeerden we ons door de menigte fans te duwen, om dan eindelijk aan de wc's aantekomen.
"WACHT OP MIJ!"
vragend draaide ik me om en zag hoe Julie naast ons kwam lopen.
met een lach liepen we door en kwamen dan EINDELIJK aan bij de VIP wcs waar nooit iemand zat buiten wij, panik en tokio hotel.
Joyce opende haar tasje en nam er een oogpotlood uit en lipgloss.
dankbaar nam ik de lipgloss en bukte me voor de spiegel om het deftig op mijn lippen te kunnen smeren.
traag hoorde ik hoe een meisje aan het kreunen was, en daarna nog één.
verbaasd draaiden we ons om en zagen hoe Franky uit een hokje kwam met zijn één arm rond een dertienjarige emo en zijn andere rond een ander kind.
ik voelde hoe mn hart brak, ik KON dit nietmeer!
zo'n relatie KON ik niet meer aan, ik wist dat dit me ooit kapot ging maken, en met dit was ik al op de goede weg.
"Smien, ik..."
hij zag dat dit voor mij het einde was, dat voelde ik.
met tranen die langs mijn wangen liepen draaide ik me om.
ik wou net voorbij de bar gaan toen ik voelde hoe iemand me met mijn arm tegen zich drukte.
"smien, ik bedoelde het niet zo.!"
zijn handen, die eerst weet ik veel waar bij die meisjes zaten, lagen nu dus op mij en hielden me vast, zijn lippen die eerst bij die meisjes zaten, zaten nu tegen mij te praten.
"laat me los Franky"
vroeg ik kalm maar hij luisterde niet.
"franky, laat me los!"
deze keer vroeg ik het aggresiever, smeekender,ookal liepen de tranen langs mijn wangen naar beneden.
uit mijn ooghoeken zag ik hoe Julie dicht tegen Bill aanstond, en de jongens waarschijnlijk dus het verhaal aan het vertellen was. Joyce stond angstig toetekijken naast David en Linke.
"FRANKY! laat me los! het is gedaan!"
riep ik kwaad en zag hoe hij me verdrietig aankeek.
ik draaide me huilend om en werd zag nog net hoe Joyce ruzie aan het maken was met Timo.
helemaal hysterisch huilend liet ik me in de ijskoude tegen een muur neerzakken.
deze keer had hij me zo hard gekwetst, de liefde die ik voor hem had, had hij verwoest, en niets in me dacht nog aan het goed komen van onze relatie.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 11:05:
OMG
Franky is ne Zak
ik moet dieje ni meer
niemand mag uu Pijn Doen
^^
Liebe Dich!! ^^


SuicideScars
SuicideScars zei op 13 dec 2008 - 22:43:
Ghoh man des zo massas erg he ö
Nhaha ma kzeg da zo glijk tege elke gast die ik zouw kenne en me u zouw same zijn da em u zo glijk geen pijn mag doen ö
but oke ..
ge moet verder doen lieverd ,,
en ast dn franky of ni is znne..ik klop er op znne (:
wssl ga ik mijn eige nog pijn doen ma da doe dr ni toe want khm alles over voor mijn smienelina . <3
Ily bestie. Pakt da wij voor altijd zijn en ik ni zonder u kan omda gij mijn leven bent azo ö<3