Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Last van ontwennings verschijnselen!

The Journey Continue's

14 maart 2010 - 19:40

295

1

198



Last van ontwennings verschijnselen!

Note: belangrijk! over drie Episodes volgt seizoen drie!!!!

Sora en Sparky ploegden door de sneeuw opzoek naar het kleine dorpje voor het Medicijn voor Zack.
"pika, zei Sparky vermoeid en viel uitgeput neer.
"Sparky, wakker blijven anders bevries je!, riep Sora en rende naar hem toe.
'pi, en zijn ogen sloten en Sora stopte hem veilig in zijn jas.
het was al rond 12 uur en Sora's benen verkrampten zich na iedere stap.
"het is zwaar maar we zijn er bijna, zei Sora hijgend.
het duurde nu niet lang meer voordat ze weer werden onderbroken door de zelfde Obamasnow.
Hij brulde het uit van woede en kwam op hem af.
""WAAAHHH! brulde Sora en rende weg en struikelde halverwege over een onderbesneeuwde rots.
"pika!, riep Sparky en schudde Sora door elkaar heen.
"GRAAAWWHHH!, brulde de Obamasnow woest.
"Pika, zei Sparky dreigend en vonkte als een gek.
Sora kwam langzaam bij en zag dat de Obamasnow Sparky wilde grijpen maar Sora sprong voor Sparky en knalde tegen een van de bomen aan.
"PIKA!, brulde Sparky woedend en laadde zijn bliksemstraal en vuurde hem af op de Obamasnow die wegrende.
Sora krabbelde overeind over zijn arm wrijvend.
"pikachu, zei Sparky en rende bezorgd naar Sora toe.
"het is niks, zei Sora en aaide Sparky over zijn koppie.
ze rende naar het dorpje en rende meteen naar de drogist en kochten het middeltje waar Zack mee genezen kon worden.
het was half 5 in de middag en Sora plofte op het bed neer.
"Sora, wat is er gebeurt je zit onder het bloed?, zei Roxas bezorgd.
"o we werden aangevallen door een Obamasnow maar het is niks ik kwam nogal hard tegen een boom aan, zei Sora lachend.
"maar het is die arm die je eerst gekneusd had of niet soms?, vroeg Roxas met een brede glimlach.
"nee, en hou op met vragen stellen ben kapot, zei Sora en viel zonder zijn kleren uit te doen inslaap.
wordt vervolgd.......


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 14 maart 2010 - 20:06:
haha typisch Sora <3