Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » It was Partytime!

Columns, sprookjes, kortverhalen..

14 maart 2010 - 20:04

386

0

267



It was Partytime!

Gebaseerd op waar gebeurde feiten :p

Ik ben net terug van een feestje. We kwamen een halfuur te laat, maar vertrokken ook een halfuur later, dus dat compenseert het wel.
Er dansten, dronken, aten en slowden veel mensen. Ik heb gedanst, gedronken en gegeten, maar niet geslowd.
Of ja, toch wel, met een vriendin die ik al even niet meer gezien had. Puur vriendschappelijk. Waarom ik niet met iemand ander heb geslowd? Omdat er niemand was. Niemand voor mij.
Ik heb wel gedanst, in de mate van het mogelijke voor mij. Zelf zie ik dat namelijk niet, maar naar het schijnt heb ik een nogal grappige manier van dansen. Maar dan mag ik toch nog wel dansen?
Ik heb gedronken, maar niet veel. Helemaal niet veel. Zeker als ik erbij zeg dat een vriend van me een hele fles wodka heeft leeg gezopen en zich daarna nog aan de Bacardi Breezer zette. En het was nog maar de vraag of het bij drank gebleven was.
Natuurlijk voelde hij zich in zijn element, tot zijn maag protesteerde en hij alles onder kotste.
Daarvoor had hij ook nog drie meisjes proberen kussen en hen toe fluisteren dat ze 'nog zo speciaal zijn'.
En dat noemen ze dan stoer. Oh, en dan vergeet ik het stoerste nog. Zijn ouders zijn hem twee uur vroeger komen ophalen, en hij heeft dus het hele feestje gemist.
Wat voor ons een leuke herinnering wordt, zal voor hem een vage vlek vol hoofdpijn worden.
Zuip volgende keer dan wat minder.
Dan hebben we een spelletje boven gehaald. Spin the bottle leek wat ongepast, door die gast die weg was. Nochtans hadden we zijn lege fles wel voor het spelletje kunnen gebruiken.
Twee meisjes legden The Black Box uit, een spel waarbij je vragen stelt al “Wie in deze kamer zal het eerst kinderen krijgen?” of “Welke mensen passen bij elkaar?”
Dan steek je de antwoorden in een doos, en tel je de resultaten op.
Gelukkig werd ik aan niemand gekoppeld, en moest ik ook geen dansje opvoeren.
Toen we tijdens de limbo de gloednieuwe bezem van de gastvrouw braken, was het helemaal lachen geblazen. Gelukkig is ze geen heks, en hebben we haar vervoersmiddel dus niet kapotgemaakt.
Later op de avond begonnen er ook nog twee te strippen, maar ik bespaar jullie de details.
Het was erger dan Gossip Girl, maar het was verdomme leuk. En voor herhaling vatbaar.
You know you love me .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.