Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » a terrible ending » 1.inleiding

a terrible ending

14 maart 2010 - 22:37

391

0

275



1.inleiding

1.inleiding
De meeste verhalen gaan over helden die de slechte demonen , heksen , monsters of wat dan ook verjagen en bestrijden en zo de wereld redden van het kwaad .
Ze worden toegejuicht , overal waar ze komen .
Dit verhaal - mijn verhaal - gaat niet over een held , nee , helemaal niet .
Dit is het verhaal van een monster , dit verhaal gaat over mij .
Ja ik ben een monster … of dan toch in mijn ogen . Ik ben anders dan de meeste van mijn soort , ik wil niet leven als een monster en het leven van arme onwetende mensen afpakken .
Ik ben Cayley … Cayley Soutwoock en ik ben een vampier .
Ik heb al gezegd dat ik anders ben dan de meeste , ik drink namelijk geen mensenbloed .
Vampiers zijn niet zoals die uit verhalen die gemaakt zijn om kinderen bang te maken , die bestaan niet . Er zijn gewoon feiten die daarmee overeenkomen want als we zo zouden zijn als in de nonsens , dan zouden we veel te hard opvallen .
Een voorbeeld is het bloed drinken dat wij - of tenminste normale vampiers - doen .
Wat dus helemaal niet waar is , is het sprookje dat wij in doodkisten slapen en dat we alleen bloed van maagdelijke meisjes drinken .
Hoe je een vampier wordt : er zijn 3 mogelijkheden . Oftewel word je gebeten door een vampier , of je wilskracht om te overleven is zo groot dat je er één wordt , maar je kunt er ook één worden als je het in je hebt , en hoe komt dat ?
Doordat je in je vorig leven al in contact bent geweest met een vampier of bijna één was .
Het klinkt raar , ik weet het . Het zorgeloze wereldje waar wij in leven is niet zo onschuldig , er zijn namelijk nog andere mythische wezens die bestaan , alleen minder uitgebreid dan vampiers . Al heel lang geleden wouden de vampiers de macht en waren ze zo op bloed uit , dat ze de meeste andere mythische figuren onderdrukte .
Daarom dat de vampiers de dag van vandaag de grootste groep is , gevolgd door geesten .
Geesten zijn de mensen die vermoord zijn of gestorven aan een ziekte die geen rust hebben gevonden maar dat is weer een heel ander verhaal .
Het is tenslotte mijn verhaal die ik wil vertellen en waar ik dus het meest over weet .
Voor mij is het een erg pijnlijk verhaal maar het lucht op als je erover kunt praten .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.