Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Het prachtig landschap van Snow-Point City!!!

The Journey Continue's

15 maart 2010 - 8:22

709

2

228



Het prachtig landschap van Snow-Point City!!!

LET OP! de laatste van dit seizoen extra lang^^ een grote ontknoping!!! als je wilt weten wat moet je maar lezen:P

Sora en zijn vrienden kwamen aan in SnowPoint City.
"cool!, zeiden Zack en Cody in koor.
ze stonden midden in het dorpsplein dat met poedersneeuw was bedolven het zag fantastisch uit.
"Kom we brengen de spullen naar binnen en gaan naar buiten!, riep Sora en rende halsoverkop naar het Pokémon Center.
"ahh, niet nog meer sneeuw, zei Roxas kreunend.
"ik ga liever lang lang lang lang uitslapen, zei Dawn vermoeid.
"dan ga ik met je mee, zei Roxas.
"als vrienden, jochie, zei Dawn grijnzend.
"hou ik je aan, zei Roxas en gaf op haar schouder.
en rende naar het Center waar Sora allang was met Zack.
"dat is niet eerlijk, Zack, zei Cody hijgend.
"ach, kom op broertje het is een kwestie van tijd, zei Zack en Sora barstte in lachen uit.
Sora gooide al zijn pokéballen de lucht in.
'iolu, en sprong in de armen van Sora.
"hey, jochie, zei Sora en aaide zijn Riolu over zijn koppie.
"Sora, wordt met de dag volwassener, zei Ash tegen Dawn.
"ja, hij neemt meer verantwoording voor zijn daden dan dat hij eerst deed, zei Dawn en keek met een twinkeling in haar ogen naar Sora.
"vind jij mijn broer leuk? vroeg Roxas onverwachts zodat Dawn uit haar overpeinsingen opschrok.
"WAAR ZIE JE MIJ VOOR AAN!, gilde Dawn hysterisch.
Roxas barstte in lachen uit toen Dawn met rode wangen zich omdraaide.
"integendeel "was" verliefd, zei Dawn met rode wangen.
"ja, vast je, mij neem je echt in de niet maling, hoor, zei Roxas met een brede glimlach.
"nou, oke ik geef het toe dat ik verliefd ben, maar je houd je kop daarover tegen Sora, zei Dawn met een geveinste glimlach.
"kan niks beloven, zei Roxas grijnzend.
"kom mee jij, zei Dawn en trok hem aan zijn arm mee naar de slaapkamers.
"waar ging dat over?, vroeg Sora aan Ash.
"weet ik niet, zei Ash schijnheilig.
"je houd iets voor me verborgen, zeg het, zei Sora achterdochtig.
"je krijgt niet uit me al zou je me moeten vermoorden, zei Ash met brede grijns.
"KETCHUM! zeg het nu meteen!, riep Sora.
"zul je gauw genoeg achter komen, zei Ash en liep naar buiten *hard lachend*.
"pika?, zei Pikachu met een scheef koppie.
Sora lachte naar Pikachu en greep Zack om zijn nek beet.
"dus jij wilt het zo spelen?, vroeg Zack lachend.
"kom maar op, zei Sora en wipte hyper op zijn voeten heen en weer.
Cody zat helemaal alleen binnen in zijn enige eentje.
"pika, zei Sparky en sprong op de tafel naast Cody.
"ohh, hey Sparky, zei Cody tegen de grond.
"pika, pikachu, zei Sparky en wees naar de buitendeur.
"wil je dat ik mee ga?, vroeg Cody verbijsterd.
Sparky knikte en Cody stond op.
"nou kom op dan, zei Cody en rende naar buiten.
"daar ben je broertje!, riep Zack en gooide een sneeuwbal naar Cody maar Sparky brak hem doormidden.
Ze waren de helemiddag buiten aan spelen met de sneeuw tot 6 uur. kwamen Roxas en Dawn ook naar buiten gelopen.
Het begon al langzaam donker te worden.
"het is koud, zei Sora rillend en ze gingen naar binnen om te eten.
ze hadden een aparte tafel voor hun en de Pokémon.
na een lange tijd zat iedereen voldaan op de stoelen.
"pika!, riep Sparky en wees naar buiten.
Sora rende naar buiten en zag miljoenen sterren aan de hemel staan.
hij was ontroerd door de vele sterren.
"Sora?, vroeg Roxas en zag dat zijn broer naar de prachtige hemel met bezaaide sterren keek.
"dit is haar werk? of niet soms?, vroeg Roxas net zo ontroerd als zijn broer.
"denk het niet maar in een van die sterren zit ze, zei Sora en er liepen een paar tranen langs zijn wangen.
"wauw, moet je kijken, zei Roxas en wees naar het noorderlicht dat langzaam vorm gaf aan de hemel.
"ik zou haast wensen dat ze het ook kon zien, zei Sora met een klein waterige glimlach.
"ik kan het nog steeds niet geloven dat ze dood is, zei Roxas met tranen in zijn ogen.
"ik weet het op dit moment zou ik willen dat ik haar gewoon nog een knuffel kon geven maar dat kan nu niet meer, zei Sora en Sparky sprong op zijn hoofd.
"ik zal nooit vergeten wat ze voor ons gedaan heb, zei Roxas en veegde zijn tranen weg.
"ik ook niet, zei Sora en Sparky likte Sora over zijn neus.
en knuffelde Sora.
"wij blijven voor altijd bij mekaar, toch maatje, zei Sora en Sparky knikte en gingen naar binnen.
The end.....
but stay tuned! er komt een nieuw Seizoen in de plaats met nieuwe Episode's !!!


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 15 maart 2010 - 20:00:
Wauw.
Op naar het volgende seizoen! ^^
(Is Dawn nou verliefd op Sora of op Roxas, ik vat hem niet meer Ik vind Roxas maar volgensmij is het Sora Nouja, misschien kom ik erachter in het volgende seizoen!!! )


LadyLondon
LadyLondon zei op 15 maart 2010 - 13:42:
<3333