Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~Love, pain, darkness~

BANG~relation

15 maart 2010 - 16:20

618

3

221



~Love, pain, darkness~

OMG! Mijn verhaal begint echt Sasuke te worden. D8 (Vertaling; emo. xD) Je kijkt uit de ogen van Sasori. ^^ Laat een berichtje achter plz.! ^^

Ik ga met mijn gezicht naar achteren, weg van de van Deidara.
“Keuze?”ť vraag ik.
Deidara staart naar de grond.
“Begrijp mij niet verkeerd, un. Het is niet dat ik niet van jou hou maar…”ť
“Maar wat!”ť zeg ik.
“Ik ben ook verliefd op Kumo”ť gooit Deidara eruit.
Het voelt alsof iemand een mes in mijn hart heeft gestoken.
“Je… je…”ť stotter ik.
“Je bent ook verliefd op Kumo?!”ť zeg ik boos.
Deidara knikt langzaam ja.
Ik sla hem in zijn gezicht. Deidara stoot een kreet van pijn uit.
“Wat ben jij voor ziek persoon?!”ť zeg ik boos.
Deidara kijkt mij met ogen vol verdriet aan.
“Ik…”ť zegt hij.
“Ik! Ik! Ik! Het gaat altijd om jou niet!”ť zeg ik razend.
Deidara begint te trillen, maar er stromen nog geen tranen over zijn gezicht.
“Hoe kan mij zo veel pijn doen?! Hoe kan je Kumo zo veel pijn doen?! Ik dacht dat we wat hadden! En jij verteld me alsof het niets is dat je Kumo ook leuk vind?!”ť
“Dat is niet waar! Ik doe niet alsof het niets is, un!”ť verdedigt Deidara zich.
“Dus je weet dat je verkeerd bezig bent, maar zet het alsnog voort?!”ť
Deidara staart mij met openmond aan.
“Ik heb je niets meer te melden Deidara. Wat mij betreft mag je doodvallen!”ť
Ik storm van Deidara weg. Hij houd mij niet tegen, komt mij niet achterna, en laat zelfs geen snik om ons afscheid horen.

Ik lig op mijn rug en kijk naar de sterrenhemel. Met mijn rechterhand ga ik over mijn hart. Het heeft nog nooit zo veel pijn gedaan.
Ik weet niet waar ik nu heen moet gaan. Mijn dagen bij de Akatsuki zijn verledentijd. Zolang Deidara daar nog rondloopt zal ik niet terug komen.
Maar waar moet ik dan heen? Terug naar de village hidden in the sand kan ik niet. Het maakt ook niet uit. Misschien is zelfmoord plegen nog het beste.
“Hallo Sasori”ť zegt een stem vanuit de bosjes.
Ik ga rechtop zitten en kijk in het gezicht van Kana. Als ik ergens geen behoefte aan heb is het Kana wel.
“Hallo Kana”ť zeg ik.
“Ik zag dat je een pop had afgeleverd”ť zegt hij.
“Zoals afspraak”ť zeg ik.
“Maar er was nog een ander deel van de afspraak die je moest nakomen”ť zegt Kana.
Ik weet niet welk deel ik van de afspraak niet ben nagekomen, maar ik weet wel dat als Kana mijn lichaam nu zou overnemen het mij niets zou kunnen schelen.
“Wat het ook was, neem mijn lichaam maar over. Dat wilde je toch vanaf het begin al?”ť zeg ik.
“Dat lijkt mij niet nodig Sasori. Het enige deel wat je nog moet nakomen is het laatste deel”ť zegt Kana.
Mijn ogen worden groot.
“Je hebt een vrouw gevonden?”ť vraag ik.
Kana knikt ja.
“En jij gaat mij helpen van haar een pop te maken”ť zegt Kana.
Ik knijp mijn ogen samen.
“Wie is het?”ť vraag ik.
“Daar kon je vanzelf wel achter”ť zegt hij.
Het maakt ook niet uit wie het is. Afspraak is afspraak, en zelfmoord plegen klinkt zelfs nu nog beter dan weer te worden overgenomen door Kana.
Kana merkt dat ik mijn beslissing heb gemaakt.
“Volg me”ť zegt hij.
Hij verdwijnt in de schaduw. Ik sta op, maar kijk voor ik ga nog even achter mij. Ik staar naar de verte waar Deidara zich ergens zou moeten bevinden. Met mijn rechterhand streel ik weer over mijn hart.
Ik kan er niets aan doen maar diep van binnen zou ik het liefste terug naar Deidara gaan. Hem vergeven en liefhebben. Maar daarvoor is het nu te laat.
Ik went mijn blik af en verdwijn ook in de schaduw.
Wees gelukkig met Kumo, Deidara…


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 15 maart 2010 - 16:46:
snel verder!!
Xx.


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 15 maart 2010 - 16:44:
Hoe Sasuke wordt jouw verhaal? D|;;
Maar wel gaaf

Snel verder?


witch
witch zei op 15 maart 2010 - 16:43:

inderdaad erg sasuke!
maar wel cute.
ga je heel snel weer verder?