Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Proloog

~The Long Journey Continue's~

5 juli 2010 - 10:28

458

2

308



Proloog

Altijd handig!!! om te lezen:P

Sora Hikari
Leeftijd: 12 jaar.
Kenmerken: Sora heeft bruin haar met stekels die alle kanten op staan, verder heeft hij hele lichtblauwe ogen en een ketting in een vorm van een kroon. Pokémon: Sparky(Pikachu) Blaze(Monferno) Marill, Weavile en Riolu.
Karakter: Sora is koppig en eigenwijs en doet bijna altijd zijn eigen zin maar is best bezorgd wanneer Dawn of Roxas iets overkomt ookal is die nog maar net 12 is hij voor zijn leeftijd toch verantwoordelijk voor zijn broertje: Roxas,
hij komt best vaak in de problemen door zijn grote mond maar is soms ook best druk omdat hij niet weet dat Roxas en Dawn niet meer op elkaar zijn maar Dawn wel op Sora. hij weet het dus nog niet maar Dawn wel

Roxas Hikari
leeftijd: 10
Kenmerken: Roxas heeft blond stekelig haar en een Armband met zwart witte ruiten print om zijn arm verder heeft hij iets minder lichtblauw in zijn ogen dan zijn broer.
Pokémon: Eevee, Vulpix, Mudkip, Shinx en Poochyena.
Karakter: Roxas is rustiger dan Sora en is heel gevoelig voor zijn verleden en huilt daarom best vaak. hij had een hele goeie band met zijn moeder.

Dawn Hikaru
Leeftijd: 11
Kenmerken: Dawn heeft donkerblauw haar en een Pokétch om haar rechterhand. verder heeft ze een witte muts op haar hoofd.
Pokémon: Piplup, Pachirisu en Buneary.
Karakter: Dawn is tot haar oren verliefd op Sora dat eerst Roxas was maar door de toestand op de Spear Pillar had ze het besef hoeveel zij om hem geeft en misschien wilt ze daarom ook wel af en toe zijn wonden verzorgen

Lucas Hikaru
Leeftijd: 16
Kenmerken: Lucas heeft kort donkerblauw haar en een rood klein petje op.
hij heeft verder niet echt veel bijzonderheden alleen dat hij nog steeds aan het genezen is van zijn arm.
Pokémon: Torterra, Elictivire, Magmortar, Lapras, Staraptor en Rhyperior.
Karakter: Lucas is heel erg lief en zorgzaam voor zijn zusje(Dawn)
maar kan ook best arrogant overkomen maar dat kom omdat hij Sora een standje wil geven.

Barry
leeftijd: 15
Kenmerken: Barry heeft blond haar dat alle kanten op staat en hij heeft een groene sjaal om en aan zijn linkerhand een pokétch.
Pokémon: Empoleon, Munchlax,Zangoose, Drifblim,Pichu en Flygon.
Karakter: Barry is ontzettend druk en hyper en is gauw op zijn tenen getrapt.


Ash Ketchum
leeftijd: 14
kenmerken: Ash heeft een rode pet op zijn hoofd met een patroon van een Pokéball van voren hij is super aardig en is vanaf het begin goed bevriend met Sora en heeft al meerdere malen bewezen dat hij het best zelf kan.
Pokémon: Pikachu, Chimchar, Turtwig, Buizel en Staravia.
Karakter: Ash is zowel bezorgd als arrogant tegenover zijn rivaal Paul maar geeft ontzettend veel om zijn Pokémon en vrienden, hij moet heel af en toe tussen Sora en Dawn komen. maar al vanaf dat Ash met Sora mee reiste is hij een van de beste vrienden die Sora ooit gehad heeft; die twee zijn onafscheidelijk!!!!


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 15 maart 2010 - 20:02:
Haha, Zack en Cody zijn er bij gekomen
Ik ben benieuwd
En ook heel benieuwd of er iets tussen Sora en Dawn gaat gebeuren
Kortom, op naar het volgende hoofdstuk!!


LadyLondon
LadyLondon zei op 15 maart 2010 - 19:31:
Codyyyyyy :'D
O_o
Hij is coool, net als Zack x3 geheh maar meestal ben ik voor Cody.
Hij is schattig.
XD.

Verheug me op het vervolg :3