Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 2.

When you save my life.[Twincest]

15 maart 2010 - 20:13

390

3

244



2.

Bill pov.
“We zijn der!”¯ “Joepie.”¯ “Lieverd, het komt goed. Want we gaan met je mentor praten, en die gaat er wat aan doen.”¯ “Ik hoop het.”¯ Als we door lopen naar binnen staan de jongens die me pesten al te wachten. “Daar heb je Kaulitz!”¯ “oh nee hé.”¯ “Zijn dat de jongens die je pesten schat?”¯ “Ja mam.”¯ “Hé Kaulitz, neem je gezellig je mamie mee naar school? Misschien kan je ook wel een teddy beer meenemen.”¯ “Houd toch je..”¯ “Bill, niet op reageren. We lopen nu door naar je mentor.”¯ Als we bij mijn mentor aan komen voel ik me ongemakkelijk. “Zo Bill, ga zitten. Mevrouw Kaulitz.”¯ “Hallo, zeg maar Simone.”¯ “Nou , vertel maar waar kan ik u mee helpen?”¯ “Nou, ik denk dat Bill het beter kan vertellen.”¯ “Maar mam!”¯ “Bill, vertel. Waar kan ik je meehelpen?”¯ “Ik word gepest meneer, heel.”¯ “Wat zeg je? Ik versta je niet, wil je misschien niet met je handen voor je mond praten?”¯ “Meneer ik word gepest!”¯ “Oké, en door wie? En wat doen ze?”¯ “Nou, ze fietsen altijd met mee naar huis en ze wachten me op na school op. En ik durf gewoon niet naar huis. En als ik slaap, dan droom ik er over dat ze me in elkaar slaan. Ik ben nachten lang wakker.”¯ “Oké, ik wil graag de namen weten door wie het gebeurt.”¯ “Oké, euhm. Door Georg, Gustav en Andreas. Ze pesten me elke dag. En ik vind het echt niet meer leuk!”¯ “Snap ik Bill, maar als het zo door gaat kan ik niet veel voor je doen, want als ik ze van school stuur voor een week. Ben ik bang dat je nog harder word gepakt.”¯ “Dus met andere woorden kan mijn zoon beter een andere school zoeken?”¯ “Dat is niet mijn keus, het is aan de keus van Bill.”¯ “Ik doe het! Ik wil niks liever!”¯ “Oké, laten we naar huis gaan Bill.”¯ “Oké, nou ik hoor het wel. En Bill vandaag hoef je niet meer op school te komen.”¯ “Was ik ook niet van plan meneer! En mama ik ga even roken.”¯ “Oké schat, ik zie je zo in de auto.”¯ “Oké.”¯ Als ik buiten ben en door loop naar de auto word ik vast gepakt. “En waar denk jij heen te gaan meneer Kaulitz?”¯ ik schrik en kijk naar achteren.


Reacties:


HumanoidCity
HumanoidCity zei op 20 april 2010 - 21:04:
OMG, noot gedacht dat zij zo evil konde zijn


jorinloveth
jorinloveth zei op 20 maart 2010 - 13:42:
OH evil G's en Andreas ;o


Carmiii16
Carmiii16 zei op 15 maart 2010 - 20:21:
omg ook gewoon echt door Georg, Gustav en andreas