Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Seven

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

31 maart 2010 - 16:17

295

0

178



Seven

Ik kwam onder de douche vandaan, en kleedde me aan. Een wijde broek, en een rozig hemdje deze keer* met mijn Fugu gympen eronder. Ik gooide mijn vlecht uit mijn haar, (Toen het gedrooogd was) zodat er een slag in zat. Ik vlechtte snel een lok, enk laar! Ik "Huppelde" mijn kamer uit, richting de ontbijtzaal.
'Goeiemorgen,'groette ik een meisje, dat ik niet kende, ze keek alleen maar donker terug.
*die ze aan heeft bij het personage ding.


Ik plofte naast hippie neer in de ontbijtzaal. "morgen"zei ik. terwijl ik mijn bord neerzette, langleven het lopend buffet dat niet wegloopt! Ik smeerde een bolletje met chocopasta. "het is handig om naar het eten toe te gaan voor het op is"merkte ik toen ik zag dat hippie niks te eten had

Ik haalde mijn schouders op. 'Kweethet. Ga zo wel..' Noël staarde me aan alsof ik gek geworden was.
'Ik lus nou eenmaal geen spek en Bacon. Ik heet s'ochtens alleen maar een beschuitje of 3.'



mijn ogen puilde uit. "hoe facking veel! ik eet... een half broodje"

Euhm.. Ja. Ik haalde mijn schouders op.
'Je doet maar.' Het kwam er iets scherper uit dan ik wilde. Maar Noël leek 't niet te boeien.
'Goeiemorgen, my ladies!' een opgewekte Pete kwam aanlopen.
'Mí´ge,'mompelde ik. Pete grijnsde, en keek met een vage blik in zijn ogen naar NoËl die over haar broodje gebogen zat. Het leek alsof de Mona Lisa van hagelslag aan het maken was.


Ik legde het laatste hagelslagje goed. "TADA"gilde ik. er lag een gammele ster van hagelslag op mijn brood. Ik keek op en zag heather en pete me aanstaren. wacht, sinds wanneer was pete hier. "oh"ontsnapte uit mijn mond. "ehm.. hoi"

Ik keek Pete aan, en tegelijk lagen we dubbel.
'Sinds wanneer..'hikte ik,'Versier jij je broodjes?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.