Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My famous friend, Who took me to you {TH} » 1. De pet, in ruil voor...

My famous friend, Who took me to you {TH}

30 sep 2008 - 21:07

245

5

183



1. De pet, in ruil voor...

"Jimi! Aaaaaaaah. Sto-hop! Geef mijn pet terug! NU!" Grijnzend bewoog Jimi mijn pet net buiten mijn bereik. "Als je op je knieën gaat krijg je hem terug!" Zei Jimi, nu met een nog grotere grijns op zijn gezicht. Boos kijk ik hem aan. Of ik moet mijn waardigheid nu verliezen of ik moet zonder pet naar buiten, en dat gaat Nooit gebeuren! Ik zuchtte en zakte op mijn knieën. "Allerliefste, geweldige Jimi mag ik Asjeblief mijn dierbare pet terug?!?" Met een lief gezichtje keek ik hem aan, hopend dat hij zal luisteren en braaf mijn pet terug geeft. "OK" Zei Jimi langzaam "Maar op één Voorwaarde." Dat irritante pestjoch, ik ben voor hem op mijn knieën gegaan en nu moet ik nóg meer doen! Maar ik wist dat hij hem anders toch niet terug zou geven dus ik knik maar. "Wat moet ik doen?" vraag ik met een nors gezicht. "Je moet met me mee naar de VMA-awarduitreiking!" Met grote ogen kijk ik hem aan. Zei hij nou echt wat ik denk dat hij zei? Mag ik, Dé PettenFreak, mee naar een Award-uitreiking? Een awarduitreiking waar Tokio hotel ook zal zijn? Zei hij dat echt? Ik knipper 2 keer met mijn ogen en spring dan om Jimi's nek, terwijl ik hard aan het gillen ben. "Dat is dus een ja neem ik aan?" Zegt Jimi met een grijns. Als antwoord begin ik nog harder te gillen en hem nog meer te pletten in mijn omhelzing.


Reacties:


RockMyHeartx
RockMyHeartx zei op 8 okt 2008 - 17:08:
Mooi!Echt super!Ga snel het volgende lezen en misschien dan veder aan mijn verhaal werken maar zal je laten weten waneer de nieuwe er is!


lOveYouX
lOveYouX zei op 1 okt 2008 - 16:12:
VERDER ^^
I Love Pette Laat me iet wet ehe^^
x33


RockMyWorld
RockMyWorld zei op 1 okt 2008 - 16:11:
SnelVerder
Wil je me ook even zeggen als je wilt dat er een nieuwe opstaat


xMiSsxLonely
xMiSsxLonely zei op 1 okt 2008 - 12:26:
mwhaha!!!!! heel snel verder!!! wil je het me klaten weten?? als er een nieuwe is??



hij is super


Evangel zei op 1 okt 2008 - 7:13:
Whahahaha
geweldig!
maar nu ben ik tóch wel benieuwt wat ze heeft uitgespookt om Jimi te ontmoeten, iets beschamends... mean... DA'S EEN TÉ GROTE GROEP!!!