Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » is this really happening? » 1

is this really happening?

23 maart 2010 - 20:12

756

4

230



1

ik schrijf alles wat Joe, Nick en Jason en wat ik tegen hen zeg in het engels!! ook wat andere amerikanen zeggen XD ik weet niet hoe goed mijn engels is dus please geen vervelende opmerkingen... je mag het wel zeggen als iets er fout staat...

''Sarah!'' Roep ik,''Wacht nou even!'' Maar nee hoor. Ze rent gewoon door naar de coolcat. Ik ga haar snel achterna.''He he, hoe moeilijk is wachten?'' Vraag ik speels aan Sarah als ik bij haar sta.''Moeilijk,'' antwoordt ze simpel. Ik zucht, dat is weer typisch een antwaard dat je van Sarah kunt verwachten.''Ben je al klaar?'' Vraag ik aan Sarah, die een pashokje is ingeschoten.''Bijna!''
Dan komt ze naar buiten. ze heeft een rood shirtje met JUST ME erop aan.
''Wow!'' Zeg ik bewonderend.''Die moet je echt kopen! staat je vet goed.''
Sarah verdwijnt met een glimlach het pashokje weer in. Terwijl ik op haar sta te wachten denk ik bij mezelf dat ik toch echt geluk heb met zo'n vriendin als Sarah. Dan voel ik ineens iemand tegen me aanlopen, ik val voorover maarnet voor ik de grond raak houdt iemand me tegen. Als ik op kijk om diegene te zien de me net heeft gered van een grote blunder, kijk ik in het paar mooiste bruine ogen die ik ooit gezien heb.
''Oh... eh...'' Bedankt, stotter ik.''It's allright,'' zegt mijn redder. Dan pas zie ik wie het is. Joe Jonas! Ik houd van schrik mijn adem in. Maar dan hoor ik iemand mijn naam zeggen. ''Jasmine! Waar ben je?'' Oh nee! Ik ben Sarah totaal vergeten!''Ik kom eraan!'' Roep ik snel terug.''Wacht even, ik ben zo terug.'' Zeg ik tegen Joe. Hij kijkt me niet-begrijpend aan. Oeps! Hij verstaat natuurlijk geen nederlands. Heb ik weer.
''I'll be right back.'' Zeg ik dan maar en ren naar Sarah toe.''Hee, Daar komt ook iemand opdagen,'' zegt ze quasiboos. Ik lach.''Maar waar bleef je zolang?'' Vraagt ze, nu serieus. Oh, toen ik op jou stond te wachten liep er iemand tegen me op, maar voordat ik viel had hij me alweer opgevangen. Toen zag ik dat het Joe Jonas was! Sarah kijkt me ongelovig aan.''Grapje zeker?''
''Nee hoor, kijk zelf maar.'' En ik trek haar mee. Joe staat geduldig te wachten.''Hi, this is my best friend Sarah. Sarah, dit is Joe. Zeg ik, alsof we elkaar al jaren kennen. Oh nee! bedenk ik me dan, hij weet mijn naam nog niet eens! ''By the way, I'm Jasmine. I'm sorry, I totally forgot to introduce myself. Ik voel dat ik rood word. Sarah giechelt,''hoe krijg je het voor elkaar?''
''Ja zeg, geef mij eens lekker de schuld, jij riep mij.'' Sarah kijkt me schuldig aan.''Maakt niet uit,'' zeg ik. Dan herinneren we ons weer dat Joe er ook bij staat. Hij kijkt ons geamuseerd aan. I'm sorry, we're not always like this. Zegt Sarah snel.''It doesn't matter, but would you too like to come with me? to my brothers? Hij kijkt ons vragend aan. ''Yeah, sure,'' zeg ik blij.

Joe neemt ons mee naar buiten. Daar staat een limo, Joe houdt de de deur voor ons open en Sarah en ik klimmen erin. ''Wow! This thing is huge!'' Zeg ik verrast.''I know, but our manager won't let us drive at our own.'' Joe trekt er een sip gezicht bij. Ik lach. Joe is best wel grappig.
We rijden naar het hotel, onderweg zet Joe de radio aan. Als Who I Am van Nick Jonas and the Administation ervoor komt zingen we allemaal hard mee.
daarna komt One Time van Justin Bieber ervoor.''Aargh! Wat heeft iedereen toch met Justin Bieber?!'' Roep ik gefrusteerd. Sarah lacht, ''misschien moet je Joe even uitleggen wat je net riep.'' O ja, ik draai me om naar Joe,''I just said, What does everyone have with Justin Bieber.'' ''I don't know.'' Zegt Joe en hij begint te lachen. Dan beginnen Sarah en ik ook. Hij lacht ook aanstekelijk.
Dan pakt Joe zijn mobiel.'' I have to text my brothers, cause if I don't tell them about you I think I'm having a problem than.'' ''okay,'' knik ik.

Bij Nick en Kevin!

''Hey Nick!'' Schreeuwt Kevin, ''you have to read this text from Joe!''
''What text?'' Nick loopt naar Kevin toe en leest het smsje:

Hi, I bumpt into a really nice girl named Jasmine, I invited her and her friend Sarah to the hotel. Hope that you don't mind. They are very nice.
I send a picture too, they don't know I took one. Meet you outside the hotel.

''What do you think?'' Kevin kijkt Nick aan.''I don't know, but if Joe says they are nice than they are. Most of the time,'' Zegt Nick nieuwsgierig.
Dan horen ze een auto en lopen ze naar het raam. Een zwarte limo komt de straat ingereden.
There they are, denkt Nick. En hij en Jason lopen naar beneden.


Reacties:


ItsJustSarah
ItsJustSarah zei op 30 april 2011 - 14:08:
haha geweldig!
x


Merel
Merel zei op 22 maart 2010 - 18:41:
Meeer!!!


xElineee
xElineee zei op 21 maart 2010 - 18:12:
Nog leeeukeeeer <3
Nick Jonas <3
With the song Stay & Who I am <3
I love it <3
Veeel hartjees <3


xElineee
xElineee zei op 17 maart 2010 - 20:04:
Echt leeeeeeuk
Sneeel verdeeeer
Thankyoouu for reactieee <33