Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De zevende Gymbadge inzicht: Skien in de bergen!

~The Long Journey Continue's~

18 maart 2010 - 19:00

354

2

229



De zevende Gymbadge inzicht: Skien in de bergen!

Iedereen lag nog te slapen behalve Sora die lag na te denken.
hij dacht aan Dawn die gister ineens van stemming was veranderd en maakte zich enorme zorgen om haar.
"pi, zei Sparky slaperig.
"hey, zuchtte Sora en keek Sparky aan.
Sora stapte uit bed want hij kon toch niet meer slapen en begon zich langzaam aan te kleden.
hij zocht voorzichtig naar een klein doosje met muntjes die hij vroeger verzamelde en pakte er een puur gouden munt uit en lag dat in de hand van Dawn de het beetpakte in haar slaap.
hij ging naar beneden samen met Sparky.
er was nog helemaal geen kip te bekennen behalve dan Zuster Joy.
en ging zitten en Sparky sprong op de tafel.
"weet je, Sparky ik maak me zorgen, zei Sora.
Sparky kroop tegen hem aan en luisterde aandachtig.
"volgensmij ben ik in de war en weet ik niet meer wat ik ermee aan moet, zei Sora gepikeerd.
"pika, zei Sparky en gaf een licht kopje en kroop nog dichter tegen hem aan.
"bedankt, maatje, zei Sora.
-------------------------
het was rond een uur of 10 en de kinderen liepen naar de gym.
dit keer was de gym wel open.
"hallo, goede middag jongens, zei Candice en kwam uit een klein kamertje tevoorschijn.
Sora werdt rood en Ash keek vastberaden naar Pikachu.
"ik wilde vandaag niet vechten integendeel we doen wat sport activiteiten in de sneeuw, zei Candice.
"COOL!, riepen Zack en Cody in koor.
"welk Team het eerste twee koersen heeft afgelegd krijgt twee Gymbadges, zei Candice.
"oke, ik snap het, zei Sora en ging naast Dawn staan.
Ze liepen naar buiten en liepen richting bos.
en gingen met de lift naar boven.
Sora trok aan de gespen van zijn snowboard.
Dawn ging op Ski's en Ash ging ook op een Snowboard.
tegen een paar kinderen uit het dorp.
Sora was het eerste en daarna Dawn.
maar Dawn was nogal bang en ging net voor Sora langs die ook mee gleed.
Dawn ging steeds harder en sneller en Sora hoorde zijn vrienden roepen.
En uiteindelijk knalde ze tegen een boom aan en hoorde Sora iets onsmakelijks.
Sparky en Piplup kwamen ook naar beneden en Piplup rende meteen naar Dawn.
"Dawn, alles oke met je?, vroeg Sora en knielde naast haar neer maar ze gaf geen antwoord.
Wordt vervolgd.....


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 18 maart 2010 - 22:00:
<33!!! <33


Sunrise
Sunrise zei op 18 maart 2010 - 20:32:

WAT IS ER MET DAWN????
Verder!!